Inkoopadviseur

Gemeente Weststellingwerf

Verlopen op: 15 sep 2024 om 23:59
Max. Uurtarief: 120
Aantal uur per week: 32
Provincies: Friesland
Segmenten: Inkoop

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 1 oktober 2024
Eind datum: 31 december 2024

Werken bij een gemeente suf en saai? Vergeet het maar!
De gemeente Weststellingwerf bemoeit zich met de hele lokale samenleving, van afvalcontainer tot zwembad, van thuishulp tot fietspad. Hierdoor werken bij ons veel verschillende mensen met allerlei opleidingen en deskundigheden.

Bij de gemeente Weststellingwerf werk je mét mensen vóór mensen. En kun je echt iets betekenen! De wensen en behoeften, maar ook de mogelijkheden van de inwoners van onze 26 dorpen nemen we graag mee in de plannen die we maken. Mits die passen bij de wetten en regels waar we mee te maken hebben. Dat is complex, enorm interessant en brengt verantwoordelijkheden met zich mee.

Voor het team Inkoop binnen de afdeling Bedrijfsvoering zijn wij op zoek naar een inkoopadviseur

Je functie
Je levert een actieve bijdrage aan de doorontwikkeling en verdere professionalisering van team Inkoop. Dit doe je onder andere door, naast inkoopadvies en aanbesteden in de domeinen ICT en Facilitaire Zaken, ook proactief invulling te geven aan accountmanagement. Multidisciplinaire aanbestedingsteams begeleid je van de initiatiefase tot aan de implementatie van het contract. Je bent een ambassadeur van team Inkoop. Dit houdt in dat je met enthousiasme Inkoop op de kaart zet bij de diverse collega's en stakeholders.

JIJ hebt passie voor het vak en je voelt je betrokken bij de maatschappelijke doelstellingen van de OWO-gemeenten. Je bent klantgericht zonder de te bereiken doelen en resultaten uit het oog te verliezen. Zonder moeite schakel je tussen de verschillende lagen van de organisatie en in de samenwerking met de betrokken samenwerkingspartners.

Verantwoordelijkheden:
  • Minimaal een afgeronde HBO-opleiding met een opleiding op inkoopgebied (bijvoorbeeld Nevi of vergelijkbaar).
  • Minimaal twee jaar ervaring binnen een overheidsorganisatie. Kennis en ervaring met aanbesteden binnen de domeinen ICT en Facilitaire Zaken.
  • Aantoonbare ervaring met diverse aanbestedingsvormen gericht op duurzaam opdrachtgeverschap.
  • Klantgericht, maar ook een stevige gesprekspartner die hard is op de inhoud en zacht op de relatie.
  • Gevoel voor politieke omgevingen en het speelveld binnen de samenwerking van meerdere gemeenten.
Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen:

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober tot en met 31 december voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
  • Minimaal twee jaar ervaring met inkopen en aanbesteden binnen een overheidsorganisatie. Kennis van en ervaring met aanbesteden in het domein ICT en Facilitaire Zaken.
  • Minimaal een afgeronde HBO-opleiding met een opleiding op inkoopgebied (bijvoorbeeld Nevi of vergelijkbaar). Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats, de afstudeerrichting en het afstudeerjaar.
  • Aantoonbare ervaring met diverse aanbestedingsvormen gericht op duurzaam opdrachtgeverschap.

Wensen:

  • Externe heeft aantoonbaar een opleiding op het gebied van inkoop.
  • Externe beschikt over 2 jaar recente werkervaring op het gebied van inkopen en aanbesteden bij een overheidsorganisatie. Kennis van en ervaring met aanbesteden in de domeinen ICT en Facilitaire Zaken.
  • Externe heeft 2 jaar aantoonbare ervaring met diverse aanbestedingsvormen gericht op duurzaam opdrachtgeverschap.
Deze opdracht is verlopen.