Projectleider Riolering

Gemeente Kaag

Verlopen op: 19 sep 2024 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 12
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: Algemeen-projectmanagement

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 19 september 2024
Eind datum: 19 september 2026

Organisatie

Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens én de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners.

Opdracht

Als Projectleider Riolering ga je aan de slag met het uitvoeren van het Meerjarig Onderhoudsbestek Rioolreiniging en Inspectie (het voorbereiden, uitvoeren van de meerjaren planning en eventueel calamiteiten).

  • Het uit laten voeren van een maatregeladvies en dit toetsen en afstemmen met beheer;
  • Het opnieuw aanbesteden van:
    • Een 4-jarig OMOP Rioolreiniging en Inspectie;
    • Een 4-jarig OMOP Rioolrenovatie;
    • Een 4-jarig OMOP Kolkenreiniging;
    • Een 4-jarig Riool Calamiteiten;
    • Een 4-jarig OMOP Relinen.
  • Het uitvoeren van het meerjarig relinen-bestek (voorbereiden, uitvoeren meerjaren planning en eventueel calamiteiten) en directie voering en afstemmen met beheer (BRP-maatregelen en projecten bepalen wat wel en niet relinen);
  • Het voorbereiden en laten uitvoeren van kleine vervanging reparatie (deelrenovatie) en directievoering;
  • Het voorbereiden en laten uitvoeren van nog een aantal BRP-maatregelen (die deels al zijn uitgevraagd) en directievoering;
  • Het zorgdragen voor tijdig aanleveren en controleren rioolrevisies van verrichte werkzaamheden;
  • Ondersteuning t.a.v. aanbestedingsregelgeving en bestekvragen;
  • Coördineren kolkenreiniging ROK 2023-2027 en rioolreconstructie.

Competenties

  • Projectmanagement;
  • Communicatieve vaardigheden;
  • Netwerken;
  • Plannen;
  • Coördineren.

CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja, in overleg.

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in de week van 23 september 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau in de richting van Civiele techniek;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider binnen een gemeente op het gebied van civiele techniek / ruimtelijke ontwikkeling;
  • Aantoonbare kennis van UAV en RAW.

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van contractmanagement;
  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen van RAW bestekken en SSK-raming;
  • Aantoonbare werkervaring met het aansturen van een team of begeleiding van een groep medewerkers;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar binnen een gemeente als projectleider civiele techniek / ruimtelijke ontwikkeling;
  • Aantoonbare werkervaring met het adviseren binnen een politiek-bestuurlijke omgeving.
Deze opdracht is verlopen.