Waar loopt grens tussen uw tuin en die van uw buurman? En welk vastgoed is van wie? Het Kadaster registreert van al het vastgoed (grond en gebouwen) in Nederland wie welke rechten heeft. We hebben heel veel data over alles onder, op en boven de grond en willen maximale waarde halen uit deze data. Naast onze wettelijke taak, beheert het Kadaster ook voorzieningen van andere organisaties, de Landelijke Voorzieningen. Zo beheren wij onder andere de WOZ Landelijke Voorziening en de Basisregistratie Adressen en gebouwen (BAG): alle adressen en gebouwen in Nederland, zoals bouwjaar, oppervlakte, gebruiksdoel en locatie op de kaart.
Binnen Beheer en Ontwikkeling IT werken we met Scrum en DevOps en zijn de teams integraal verantwoordelijk voor de volledige technische dienstverlening, van idee tot productie. Vanuit een dynamische omgeving bieden wij een informele werksfeer. Soms werkt het beter om even je zinnen te verzetten en kan je met je teamgenoten een potje tafeltennis spelen, gamen of met de 3D printer een ontwerp realiseren. Ook hebben we een innovation hub om in een andere sfeer samen te werken.
Omschrijving project waarbinnen de inhuurkracht te werk wordt gesteld
Binnen de directie BOI bevindt zich de afdeling IT4ALL. Deze afdeling is verantwoordelijk voor de service delivery van verschillende generieke diensten. De unit is verdeeld in meerdere teams die elk hun eigen aandachtsgebied hebben. Voor het team Werkplek Services zijn we op zoek naar een uitvoerend medewerker. Werkplekservices faciliteert werkplek aan Kadastermedewerker en alle randzaken daaromheen. Je staat nauw in contact met leverancier, Servicedesk en diverse klantgroepen binnen de organisatie. Door het thuiswerken is die werkplek des te belangrijker geworden. In het klanttevredenheidsonderzoek Q2 scoren we een 7,2. Ons streven is die waarde minimaal te behouden, maar liever nog te verhogen.
Opdrachtomschrijving
Uitdagingen oplossen met nieuwste technologieën voor onze klanten, dat is waar jij voor staat. Door passie voor technologie te combineren met communicatie en samenwerken, lever je eersteklas klantenservice. Je ontwikkelt nieuwe oplossingen met onze leveranciers en zorgt tegelijkertijd voor continuïteit. Als senior medewerker ben je vooral bezig in regie rol. Dit betekent dat je zelfstandig kleinere projecten managet en als kennishouder en aanspreekpunt gezien wordt vanuit de organisatie als het gaat om de services die dit team levert. Hierin werk je samen met onze leverancier, je collega’s uit het team en collega’s vanuit zowel de IT directie als de andere directies. Zo is het team bezig met een migratie waarbij Citrix applicaties naar Azure Virtual Desktop gaan. En kennen we projecten als Call Center As a Service en uitrol Teams Telefonie.
Belangrijkste technieken, methodes en tools
- Jira
- MS Office 365
- Sharepoint
- Lean en Agile (Kanban/Scrum)
- Azure Virtual Desktop
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden
Als Regisseur:
- Heb je focus op proces en realiseer je verbeteringen;
- Leg je eenvoudig contact binnen organisatie met andere afdelingen/teams;
- Denk je vanuit klant en weet je deze te informeren en ben je in staat op klantgerichte wijze jouw communicatie te formuleren;
- Heb je ervaring met uitvoering van kleinere projecten;
- Genereer je ideeën voor verbeteringen op basis van inkomende klantvragen;
- Ben je verantwoordelijk voor veilige werkplek;
- Werk je nauw samen met DevOp Engineers, systeemarchitecten, security specialisten en kennispartners/leveranciers;
- Voel je je verantwoordelijk voor tijdige kwalitatieve levering van services waar jij en je team voor staan.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 7 oktober 2024 tot en met 31 maart 2025 voor 32-40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 6 maanden. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat startdatum van opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan vermelde startdatum in Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met manager en team.
Eisen
- Ervaring met Telefonie diensten.
- U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van maximaal 3 pagina's A4 toe. Uit dit cv dient te blijken dat u voldoet aan onderstaande eisen. Indien u naar oordeel van het Kadaster niet voldoet aan gestelde eisen, of uw cv uit meer dan 3 pagina's bestaat, zal uw offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in beoordeling van gunningscriteria. Onderstaand de eisen waar kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom kandidaat in uw ogen aan eis voldoet. Verwijzen naar CV volstaat niet.
- MBO+/HBO werk- en denkniveau in richting informatica.
- Minimaal 2 jaar ervaring met Azure diensten, Microsoft Office en Sharepoint.
- Ruim 2 jaar ervaring met ITIL.
- Ervaring met Azure Virtual Desktop.
- Aantoonbaar ervaring met algemene (Cloud) security concepten.
- 2 jaar ervaring in aansturen van leverancier (vanuit een regie rol).
- Competenties waar kandidaat over dient te beschikken: • Resultaatgericht; • Communicatief sterk zowel schriftelijk als mondeling. Je praat met stakeholders en weet hier de juiste positie in aan te nemen om wens tot een goed einde te brengen; • Service- en klantgericht; • Proactief en initiatiefrijk; • Analytisch vermogen; • Je kan werken in teamverband en verbindt collega’s met verschillende achtergronden; • Je beschikt over goed probleemoplossend vermogen en denkt in mogelijkheden zonder het grotere geheel uit het oog te verliezen.
Wensen
- U geeft minimaal 1 voorbeeld van een vergelijkbare opdracht. U beschrijft daarin uw rol en bijdrage aan deze opdracht. (max. 300 woorden) Beoordeling: De mate waarin beschrijving aansluit bij wensen van Kadaster.