ICT Projectleider Applicatie Belastingen en Gegevensbeheer

Gemeente Vijfheerenlanden

Verlopen op: 17 okt 2024 om 09:00
Max. Uurtarief: 100
Aantal uur per week: 16
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 17 oktober 2024
Eind datum: 17 januari 2025

Organisatie onderdeel

De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.

Opdracht

De gemeente Vijfheerenlanden heeft een aanbesteding t.b.v. de applicatie voor gegevensbeheer en belastingen aan de huidige leverancier gegund. De implementatie van de aanbesteding is grotendeels gericht op de omzetting van de huidige on-premise oplossing naar een cloud-oplossing. Dit wordt aangevuld met enkele nieuwe modules/functionaliteiten. De leverancier levert hiervoor een implementatie- en projectplan.

De opdracht voor de projectleider van Vijfheerenlanden is dit plan en deze implementatie te begeleiden vanuit het belang van de gemeente en daarmee continu te toetsen op voortgang en risico’s conform de Prince2-methodiek, de stuurgroep te informeren middels bijbehorende rapportages en daarnaast de focus te leggen op het borgen van de functionele en technische eisen zoals deze zijn vastgelegd in de aanbesteding. Voor deze opdracht wordt nauw samen gewerkt met de applicatiebeheerder van het softwarepakket. Hij vormt met hem een tandemfunctie.

Competenties
  • Communicatief vaardig
  • Projectmanagement (gecertificeerd bij voorkeur Prince2)
  • Punctueel
  • Consciëntieus
  • Betrokken
  • Teamplayer
Benodigd aantal professionals:

1.

CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 21 oktober. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 18 oktober 2024, 12:00 uur bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Uiterlijk beschikbaar vanaf 1 november 2024 voor minimaal 12 tot 16 uur per week, gedurende de gehele opdracht. Inclusief de verlenging;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider ICT;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau.

Wensen

  • Een afgeronde opleiding op WO niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de implementatie van software applicaties;
  • Aantoonbare werkervaring met een integrale samenwerking binnen een gemeente (licht dit duidelijk toe in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met de implementatie van een belasting applicatie bij een gemeente (licht dit duidelijk toe in het cv);
  • Een maximum uurtarief van €100,- exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer.
Deze opdracht is verlopen.