Servicemedewerker Microsoft 365

Gemeente Roosendaal

Verlopen op: 2 dec 2024 om 08:30
Max. Uurtarief: 70
Aantal uur per week: 32
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 13 januari 2025
Eind datum: 12 juni 2025

Servicemedewerker Microsoft 365
Wij zoeken een enthousiaste en vriendelijke servicemedewerker voor onze Microsoft 365-omgeving. In deze rol help je gebruikers met hun vragen over Microsoft 365. De opdracht duurt 6 maanden (met optie tot verlenging).

Verantwoordelijkheden

  • Je helpt gebruikers met vragen en problemen over Microsoft 365.
  • Je lost technische problemen op met Microsoft 365 applicaties zoals Teams, OneDrive en SharePoint.
  • Je stuurt moeilijke problemen door naar de tweede- en derde-lijns ondersteuning.
  • Je helpt gebruikers bij het gebruik van Microsoft 365 applicaties en functies.
  • Je schrijft problemen en oplossingen op in het ticketsysteem.
  • Je helpt mee om de gebruikersdocumentatie en handleidingen te verbeteren.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een zzp’er. Ben je daarmee akkoord?
  • Het tarief is maximaal 70 euro, inclusief reiskosten, parkeerkosten en verblijfskosten.
  • De kandidaat dient over eigen devices (smartphone/laptop) te beschikken of deze verstrekt te krijgen vanuit de leverancier.
  • Er dient een VOG te worden overlegd die niet ouder is dan 2 maanden voor een vergelijkbare functie of deze dient te worden aangevraagd.
  • Een afgeronde MBO 4 opleiding.
  • Kandidaat heeft ervaring en kennis van Microsoft 365 applicaties en diensten.
  • De kandidaat heeft minimaal 1-3 jaar relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein (blijkt uit CV).
  • De kandidaat beschikt over de volgende competenties (blijkt uit gesprek):
    • Analytisch vermogen
    • Communicatief vaardig
    • Flexibel
    • Klantgericht

Wensen

  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met IT-support.
  • De kandidaat heeft de gevraagde relevante werkervaring bij een gemeente/overheid (blijkt uit CV).
  • De kandidaat is in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht voor het gevraagde aantal uren.
Deze opdracht is verlopen.