Wij zijn op zoek naar iemand met relevante kennis en ervaring voor het opstellen van een handboek BRP
Functieomschrijving:
Je beschikt bij voorkeur over minimaal 5 jaar ervaring met het opstellen van een handboek BRP. Daarnaast heb je relevante kennis, zowel vanuit de gemeente als vanuit de Rijksdienst voor Identiteitsgegevens (RvIG). Je weet eisen van het RvIG te vertalen naar concrete documenten voor het handboek BRP. Systeemkennis van iBurgerzaken is een grote pre. Ervaring met het aansturen van (project)medewerkers is een pre.
Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.
Eisen
- Let op: Als deze opdracht direct aan een ZZP’er gegund wordt, zal het contractmanagement door Haert uitgevoerd worden. Voor de modelovereenkomst, zie de links:
Wensen
- Ervaring met kwaliteitsborging BRP (zoals bijvoorbeeld handleidingen, zelfevaluatie etc.).
- Relevante kennis en ervaring vanuit de gemeente en/of de Rijksdienst voor Identiteitsgegevens (RvIG).
- Kennis van iBurgerzaken.
- Ervaring met het aansturen van (project)medewerkers is een pre.
Competenties
- Resultaatgericht.
- Goede adviserende vaardigheden.
- Besluitvaardig.
- Flexibel.
- Klantgericht.
- Creatief (out of the box).