Auditor Inkomende Geldstromen

Gemeente Eindhoven

Sluit op: 23 dec 2024 om 10:00
Max. Uurtarief: 98
Aantal uur per week: 36
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: Financieel Economisch

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 6 januari 2025
Eind datum: 1 juli 2025

De gemeente Eindhoven is op zoek naar een Auditor Inkomende Geldstromen (SD)
(minimaal 3 jaar werkervaring met (gemeentelijke) overheidsfinanciën)
Je werkt binnen de afdeling implementatie van het sociaal domein volgens het principe van richten, inrichten en verrichten. De afdeling implementatie is verantwoordelijk voor het gedeelte inrichten. We schakelen tussen beleid, bedrijfsvoering en uitvoering. Alle veranderingen vanuit beleid of wetgeving vertalen wij door naar uitvoering en ondersteunen bij het verbeteren van de uitvoering en bedrijfsvoering.
Je geeft vanuit jouw gevraagd en ongevraagd advies over de administratieve organisatie en interne beheersing van de inkomende geldstromen. Je werkt binnen de nieuwe afdeling Inkomende Geldstromen en Uitgaande Subsidies. Hierbij horen nieuwe processen, die jij samen met je cluster evalueert. Als je verbetersuggesties hebt, geef je hierover advies aan het afdelingshoofd. Je rol is concern-breed, maar je werkt met een focusgebied binnen een bepaald domein.

Taken
• Je voert audits en onderzoeken uit op het gebied van inkomende geldstromen, waaronder SiSa regelingen.
• Je adviseert over de uitkomsten van audits en onderzoeken aan betrokken collega’s binnen de sectoren. Met hen stem je ook de voortgang van aanbevelingen van uitgevoerde onderzoeken en bevindingen van de externe accountant af.
• Je bent aanspreekpunt voor de accountant en de geldverstrekker voor de verantwoording op inkomende geldstromen, waaronder SiSa-regelingen.
• Voor de verantwoordingen draag je de (financiële) gegevens over aan de accountant.
• Jij zorgt dat de controlerapporten op tijd ontvangen worden.

Overige
• Deze aanvraag leent zich helaas niet voor de inhuur van een zelfstandige.
• Om aan te sluiten bij de richtlijnen van de gemeente Eindhoven wordt er vanaf nu geen motivatiebrief meer meegestuurd bij het voorstellen van de kandidaat naar de manager.
• Graag het cv in het NL aanleveren.
• Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de Gemeenten cao. Deze inzet valt in schaal 11 – eind van de Gemeenten cao.
• Het is niet toegestaan een extra schakel toe te passen tussen de kandidaat en de leverancier die de kandidaat aanbiedt.
• Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.
• Het is niet toegestaan om een kandidaat in te huren die eerder in dienst is geweest van de Gemeente Eindhoven (tussenperiode van twee jaar).
• Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe via de Portal. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening.
• De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.
• Bij het aanbieden van kandidaat gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met de voorwaarden van de gemeente Eindhoven. Bent u niet bekend met deze voorwaarden kunt u deze opvragen bij inhuur@eindhoven.nl.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding, bijvoorbeeld in bedrijfseconomie, bedrijfskunde, accountancy of controlling.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring met (gemeentelijke) overheidsfinanciën.
  • Kennis van risicomanagement en ervaring met accountancy binnen de publieke sector.
  • Cijfermatig en analytisch inzicht.
  • Onafhankelijk een oordeel kunnen vormen en advies kunnen geven.
  • Communiceren op alle niveaus.
  • Secuur werken en een goed ontwikkeld gevoel voor verhoudingen, bij voorkeur binnen een gemeente.

Wensen

  • Ervaring met het geven van gevraagd en ongevraagd advies over de administratieve organisatie en interne beheersing van inkomende geldstromen.
  • Vermogen om nieuwe processen te evalueren en verbetersuggesties te geven aan het afdelingshoofd.
  • Ervaring met het uitvoeren van audits en onderzoeken op het gebied van inkomende geldstromen, waaronder SiSa-regelingen.
  • Vermogen om te adviseren over de uitkomsten van audits en onderzoeken aan betrokken collega’s binnen de sectoren.
  • Aanspreekpunt zijn voor de accountant en de geldverstrekker voor de verantwoording op inkomende geldstromen.
  • Zorgdragen dat controlerapporten op tijd ontvangen worden.
  • Kandidaten dienen een cv in het Nederlands aan te leveren.
  • Kandidaten mogen niet eerder in dienst zijn geweest van de Gemeente Eindhoven, tenzij er een tussenperiode van twee jaar is.
  • Kandidaten moeten beschikken over een geldig legitimatiebewijs dat bij intake en op de startdatum van het contract kan worden overlegd.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx