Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s. We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk. Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede eigenaar van de oplossing. We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.
Opdracht
Gooise Meren werkt aan het opzetten van de promotie-organisatie Ontdek Gooise Meren. Op dit moment wordt gewerkt aan het formeren van het bestuur van deze nieuwe zelfstandige stichting. Om de stichting een vliegende start te kunnen geven en zo snel mogelijk invulling te kunnen geven aan een aantal acties waar ondernemers en culturele partijen dringend behoefte aan hebben, zoekt de gemeente een tijdelijke kwartiermaker voor de promotie-organisatie. De opdracht omvat de volgende taken:
- Het helpen opzetten van de stichting met het opstellen van statuten, begeleiding notariële stappen, KvK inschrijving, bankzaken etc.
- Het uitzetten van een fysieke uitkalender, het bijwerken, actualiseren en waar nodig aanpassen van de website ontdekgooisemeren.nl, het opzetten van een online cultuurgids, invulling geven aan campagnes op oa de beschikbare A0 borden.
- Het organiseren van netwerkbijeenkomsten waar culturele organisaties en ondernemers elkaar ontmoeten.
- Het in afstemming met het bestuur opstellen van een Jaarplan 2024 en de bijbehorende begroting en het geven van ondersteuning bij de daaruit volgende subsidieaanvraag.
- Aansluiten bij overleggen om ondernemers en culturele organisaties met hun promotie te ondersteunen.
- Periodieke afstemming met cultuurregisseurs en centrummanager.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: samen nader te bespreken.
Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 22 januari 2025 tussen 09.00 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn (standaard 3), ontvangen uiterlijk op maandag 20 januari 2025 bericht. De gesprekken vinden bij voorkeur fysiek plaats. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de inhuuropdracht.
Overige informatie
1. Opdrachtnemer moet na gunning een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. Voor start van de opdracht voldoet een bewijs van aanvraag van de VOG. De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor opdrachtnemer.
2. De integriteitsverklaring dient binnen 24 uur na gunning ingevuld én ondertekend te worden. Indien dit document niet tijdig wordt aangeleverd heeft dit consequenties voor de beoogde startdatum.
3. Opdrachtnemer zal maandelijks achteraf opgaaf doen van het daadwerkelijk aantal gewerkte uren.
4. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
5. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (Conform Waadi).
Eisen
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.
- Beschikbaar voor 20 uur per week gedurende de duur van de opdracht inclusief de verlengingen.
- Aantoonbare kennis van en werkervaring met het culturele, maatschappelijke en bedrijfsleven in de regio Gooi en Vechtstreken.
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met promotie en/of marketing binnen een overheidscontext.
Wensen
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met of binnen een promotie en/of marketing organisatie.
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeentelijke context organisatie.
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het opstellen van meerjarenplanning / uitvoeringsplanning.
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met invulling geven aan promotionele uitvoeringsagenda (benoem dit duidelijk in het cv).