Administratief medewerker wmo / jeugd

Gemeente Barneveld

Sluit op: 23 jan 2025 om 12:00
Max. Uurtarief: 70
Aantal uur per week: 36
Provincies: Gelderland
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 1 maart 2025
Eind datum: 30 september 2025

Ben jij de drijvende kracht die onze gemeente vooruit helpt?
Binnen het team bedrijfsvoering en juridische zaken Samenleving ben je samen met de medewerkers van het team verantwoordelijk voor de ondersteuning van verschillende processen binnen het aandachtsgebied samenleving. Denk hierbij aan de Wmo, Jeugdwet, Participatiewet, schuldhulpverlening, veiligheid en publiekszaken. Je bent iemand die goed overzicht kan houden, secuur werkt en flexibel inzetbaar is. Je hebt een scherp oog voor details en weet overzicht te houden bij een breed en afwisselend takenpakket.

Wat ga je doen?

  • Je verzorgt de administratie voor Wmo en de Jeugdwet en je bent dé sparringpartner voor diverse administratieve vraagstukken binnen het sociaal domein.
  • Je verwerkt berichten van en naar zorgaanbieders en instellingen via het berichtenverkeer en zorgt voor een tijdige en zorgvuldige afhandeling.
  • Je ontwikkelt en onderhoudt de lokale Wmo monitor, dashboards en cijfermatige (periodieke) managementrapportages op het gebied van Wmo en jeugd. Je voert analyses uit en signaleert afwijkingen in rapportages.
  • Je hebt een ondersteunende rol en werkt actief samen met de gespreksvoerders, beleidsmedewerkers en de financieel adviseur.

Verantwoordelijkheden
Zie opdrachtomschrijving.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 maart 2025 tot en met 30 september 2025 voor 32 - 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. In deze opdracht kan er sprake zijn schijnzelfstandigheid, als gevolg daarvan werken we niet rechtstreeks met ZZP'ers, maar via een loondienstverhouding met de gemeente Barneveld of via een detacheringsbureau. Bij tijdelijke indiensttreding geldt een salarislimiet van schaal 8 CAO gemeenten. Inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring, hiervoor wordt een apart arbeidsvoorwaardengesprek gepland. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Je voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. In de cv neem je privé e-mailadres en mobiel telefoonnummer van de kandidaat op. De kennismakingsgesprekken vinden fysiek op het gemeentehuis plaats. De kandidaat die wordt geselecteerd, wordt gevraagd een VOG te overleggen.
  • Minimaal een afgeronde mbo niveau 4 opleiding (MEAO, financieel, administratief).
  • Je hebt minimaal 4 jaar werkervaring als administratief medewerker Wmo en/of Jeugd binnen een gemeente.
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met het werken met de Suites voor het sociaal domein.

Wensen

  • Kennis van Excel.
  • Ervaring met Key2finance.
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx