Kandidaatomschrijving
Wij zoeken een kandidaat die minimaal 3 jaar ervaring heeft als projectleider binnen een overheidsorganisatie of in een vergelijkbare rol. Thema’s als digitalisering, samenwerken met verschillende afdelingen en oog voor verschillende belangen zijn voor de kandidaat niet vreemd. Daarbij is kennis van handhavingssoftware een pré.
Interviewplanning
De interviews vinden plaats op vrijdag 7 februari 2025.
Toelichting op rooster
– 28 tot 32 uur is bespreekbaar
– minimaal beschikbaar op vier dagen (waarbij dagdelen bespreekbaar is)
– Bij voorkeur fysiek aanwezig op het Stadskantoor. Waarbij een minimale aanwezigheid van twee dagen per week een vereiste is. Thuiswerken is een optie in overleg en als werkzaamheden dit toelaten.
Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.
Eisen
- Minimaal een HBO opleiding in de richting bedrijfskunde of projectmanagement.
- Minimaal drie jaar ervaring als projectleider binnen een overheidsorganisatie.
Wensen
- De kandidaat wordt gevraagd een goede presentatie te geven van zichzelf en de werkervaring goed te beschrijven.
- Bekendheid met de mogelijkheden op het gebied van handhavingssoftware en enige kennis van deze software.