Interim Teamleider vastgoedontwikkeling

Gemeente Oss

Sluit op: 24 jan 2025 om 08:00
Max. Uurtarief: 120
Aantal uur per week: 32
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: Algemeen-projectmanagement

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 1 maart 2025
Eind datum: 1 augustus 2025

Kandidaatomschrijving
Minimaal een afgeronde HBO-opleiding op het vakgebied. Relevante werkervaring als leidinggevende. De kandidaat is mensgericht, een prettige sparringpartner en besluitvaardig. De kandidaat heeft kennis van of affiniteit met de ontwikkeling van gronden, grondverwerving en gronduitgifte, complexe ruimtelijke opgaven en politieke sensitiviteit voor deze opgaven. De kandidaat kan medewerkers coachen bij het samenwerken binnen projecten met oog voor de integrale verbindingen binnen de organisatie. De kandidaat is in staat om financiële doorrekeningen en overeenkomsten binnen het vakgebied grondzaken te begrijpen. De kandidaat kan op een inspirerende en ondernemende manier leiding geven en daarbij kansen voor de organisatie benutten. De kandidaat is bekend met de afdeling Vastgoedbedrijf, ten minste op hoofdlijnen. De kandidaat beschikt over cijfermatig inzicht en analytisch denkvermogen, essentieel voor risicoanalyses en business cases. De kandidaat beschikt over adviesvaardigheden, een vakoverstijgende blik en is in staat tot oplossingsgericht denken.

Interviewplanning
De gesprekken staan gepland op woensdagochtend 29 januari 2025.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • De kandidaat beschikt over ten minste 4 jaar relevante werkervaring als leidinggevende binnen het ruimtelijk domein, opgedaan binnen de afgelopen 8 jaar bij een gemeentelijke of provinciale organisatie of ruimtelijk adviesbureau.
  • De kandidaat dient minimaal te beschikken over een afgerond bachelordiploma in een relevant vakgebied voor de opdracht, zoals juridisch, vastgoedontwikkeling of planeconomie. Dit blijkt uit CV en diploma(’s).
  • De kandidaat is per uiterlijk 1 maart 2025 beschikbaar voor minimaal 32 uur per week of zoveel eerder als mogelijk. En is daarnaast beschikbaar op gepubliceerde datum voor een interview. Dit blijkt uit CV en/of begeleidend schrijven.

Wensen

  • De kandidaat heeft, volgens zijn/haar CV, minimaal 4 jaar recente werkervaring als leidinggevende Vastgoed(ontwikkeling) opgedaan binnen de afgelopen 8 jaar.
  • De kandidaat heeft, volgens zijn/haar CV, minimaal 4 jaar recente werkervaring als Leidinggevende binnen het ruimtelijk domein (niet zijnde Vastgoed), opgedaan binnen de afgelopen 8 jaar.
  • De kandidaat heeft, volgens zijn/haar CV, minimaal 3 jaar recente werkervaring als Leidinggevende binnen het Grondbedrijf van een gemeentelijke organisatie opgedaan binnen de afgelopen 8 jaar.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx