Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig en onze cultuur is informeel. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 67.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Als organisatie willen we op de hoogte zijn van wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen. We juichen het toe als je daaraan je eigen perspectief en waarde toevoegt en verwelkomen dus iedereen met de juiste ervaring en eigenschappen voor de functie. Waar je wieg ook heeft gestaan, wat ook je achtergrond, levensstijl of geloof is, of je nou topsporter bent of een beperking hebt, of allebei, als je je herkent in het profiel, solliciteer!
Team Vitale en Veilige Wijken
Samen met wijkmanagers, adviseurs veiligheid, accountmanagers cultuur, sport, recreatie en toerisme, het ondernemersplein (vergunningen en bedrijven) en de Boa’s zorgen we voor vitale en veilige wijken in de gemeente Zeist. Het team bestaat uit circa 45 medewerkers die de verbinding met maatschappelijke partners, inwoners en bedrijven maken waarbij kracht, nabijheid en vertrouwen belangrijke waarden zijn. De teamsamenstelling is heel gevarieerd en dat proberen we zo te houden. Er is veel ruimte voor eigen initiatief maar we doen het wel samen met elkaar en zelfstandigheid is wat anders als eigenwijsheid, daar houden we elkaar ook scherp op.
Opdracht
Op dit moment zijn er 9 enthousiaste en betrokken toezicht en handhavers werkzaam. Ook bij ons is het werkveld waarin we opereren en de taken die we doen in de afgelopen jaren flink veranderd. Hoewel we het superfijn vinden om samen te werken erkennen we ook dat sommige zaken specialistische kennis en aandacht vragen, vandaar dat we werken met taakaccenten. Zo heeft elke medewerker in het team een eigen wijk onder zijn/haar hoede, waarin intensief wordt samengewerkt aan leefbaarheid, veiligheid en het bevorderen van het contact in de wijk. Je weet dus wat er speelt in jouw wijk en denkt in oplossingen. Je schat zelf in waar de situatie om vraagt en schaalt op waar nodig. Je werkt hierbij samen met partners als politie of collega’s van vergunningen of openbare orde en veiligheid en wijkmanagers.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 22 januari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 21 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De VOG moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd.
Eisen
- Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4.
- Een getuigschrift Buitengewoon Opsporingsambtenaar.
- Aantoonbaar in het bezit van een geldig RTGB certificaat.
- Aantoonbare werkervaring als buitengewoon opsporingsambtenaar.
- Aantoonbaar bereid om onregelmatige diensten mee te draaien (inclusief weekenden, feestdagen, avonden).
Wensen
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Boa domein 1 bij een overheidsorganisatie.
- Aantoonbare werkervaring met het werken in de wijk (benoem hier een duidelijk voorbeeld van in het cv).
- Aantoonbaar in het bezit van een Rijbewijs B.