Facilitair coördinator

Gemeente Winterswijk

Sluit op: 26 jan 2025 om 23:59
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 32
Provincies: Gelderland
Segmenten: Facilitaire dienstverlening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 10 februari 2025
Eind datum: 31 december 2025

Opdracht omschrijving
De gemeente Winterswijk is volop in beweging. Team facilitair is dringend op zoek naar een facilitair coördinator ter vervanging van een collega die zich in deze periode gaat richten op diverse projecten. Heb jij ervaring binnen het facilitaire werkveld en het coördineren van diverse werkzaamheden? Ben je een aanpakker en kun je snel schakelen? Dan is deze mooie tijdelijke functie wellicht iets voor jou. Het is goed om te weten dat er al een geschikte kandidaat in beeld is voor deze functie.

Verantwoordelijkheden
Je draagt de verantwoordelijkheid voor de dagelijkse gang van zaken met betrekking tot facilitaire voorzieningen binnen de organisatie. Een gedeelte coördinatie van gebouwenbeheer en klein onderhoud behoort ook tot de functie. Hierbij maak je gebruik van jouw commerciële kwaliteiten, evenals je financieel en technisch inzicht. Dit doe je voor alle gemeentelijke accommodaties, gebouwen, monumenten en fonteinen.

Zo houd jij je onder andere bezig met:

  • De coördinatie van de werkzaamheden van de facilitair medewerkers en (extern ingehuurde) schoonmakers.
  • De planning van het onderhoud aan monumenten en fonteinen.
  • Monitoring van resultaatafspraken uit overeenkomsten (bijvoorbeeld voor de catering en schoonmaak).
  • Het beheer, onderhoud en verhuur van de sportzalen. Dit doe je in overleg met de sporthalbeheerders.
  • Het organiseren en coördineren van de bedrijfshulpverlening.

Wat doe je nog meer:

  • Je stelt werkplekken goed in en geeft instructies op dat gebied.
  • Je coördineert alles rondom de vervoersmiddelen die eigendom zijn van de gemeente.
  • Je beoordeelt, organiseert en controleert (grote) aanbestedingen van facilitaire aard.
  • Je organiseert (mede) en begeleidt interne verhuizingen.
  • Je stemt regelmatig af met de gebruikers van onze gemeentelijke panden.
Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 10 februari 2025 tot 1 januari 2026 voor 32 uur per week.
  • De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd maar ook tussentijds worden beëindigd met een opzegtermijn van een maand.
  • De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure.
  • U bent in het bezit van een afgeronde HBO-diploma Facility Management.
  • U heeft minimaal 7 jaar aantoonbare ervaring als facilitair coördinator.
  • Opdrachtgever verlangt een geldige VOG (Verklaring Omtrent Gedrag).

Wensen

  • De kandidaat heeft aantoonbare ervaring als facilitair coördinator.
  • De kandidaat heeft ervaring in het geven van instructies over werkhouding en werkplekken.
  • De kandidaat heeft ervaring in aanbestedingen van facilitaire aard.
  • De kandidaat kan goed en effectief communiceren met diverse groepen.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx