Consulent kinderopvang toeslagen affaire

Krimpen aan den IJssel

Sluit op: 27 jan 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 77
Aantal uur per week: 24
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: Zorg en Welzijn

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 27 januari 2025
Eind datum: 27 april 2025

Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.

Opdracht
Je werkt onder de vlag van de KrimpenWijzer. De KrimpenWijzer is de toegang tot alle hulpvragen van de inwoners. Binnen de KrimpenWijzer werk je samen met onder andere je collega’s vanuit Algemeen Maatschappelijk Werk, Welzijn en stichting Mee;
Inzet is hoofdzakelijk gericht op het ondersteunen van slachtoffers van de kindertoeslagaffaire;
Je voert brede uitvraaggesprekken met inwoners die hulpvragen hebben;
Je geeft informatie en je adviseert voornamelijk over de 5 leefgebieden: Zorg, werk, Wonen, Financiën en Gezin,
Je zet maatwerkvoorzieningen zoals begeleiding WMO en andere voorzieningen;
Samen met de inwoner zorg je voor een passende oplossing.

Competenties
Je voelt je thuis bij de overheid en je bent betekenisvol voor onze inwoners;
Je hecht waarde aan goede relaties en maakt makkelijk contact;
Je bent iemand die zich goed kan bewegen tussen verschillende partijen en belangen.
Je hebt een proactieve houding vanwege het projectmatig karakter.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1 kandidaat voor 24 uur, 1 kandidaat voor 18 uur.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 30 januari van 10:30 uur tot 14:00 uur op locatie. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 29 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau in de richting van Sociaal Juridische Dienstverlening of Maatschappelijk werk;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Maatschappelijk werker in de afgelopen 5 jaar;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de kinderopvangtoeslag affaire in de afgelopen 4 jaar;
  • Aantoonbare werkervaring met Suite voor Sociale Regie (vermeld in het cv);
  • Uiterlijk beschikbaar per 15 februari.
  • Een maximum uurtarief van € 77,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werkverkeer en Fee LibLab.

Wensen

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als maatschappelijk werker in de afgelopen 5 jaar;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de kinderopvangtoeslag affaire bij gemeente in de afgelopen 4 jaar;
  • Aantoonbare werkervaring met Multi-complexe problematiek;
  • Aantoonbare werkervaring met het beheren van een caseload;

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx