Medewerker kwijtschelding en invordering

Gemeente Huizen

Sluit op: 17 feb 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 36
Provincies: Noord-Holland
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 17 maart 2025
Eind datum: 17 juni 2025

Opdrachtgever
Een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen. Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht. 

Als medewerkers zijn wij er voor onze inwoners. Jouw bijdrage voor de inwoners, de samenleving en de organisatie wordt gezien en gewaardeerd. De lijnen zijn kort en Huizen is tegelijkertijd groot genoeg om impact te maken. We stimuleren het nemen van verantwoordelijkheid. We waarderen goede ideeën en goed werk en zijn eerlijk over waar het beter kan.

Opdracht
Je gaat diverse werkzaamheden rondom het kwijtscheldings- en invorderingsproces uitvoeren. Je belangrijkste taak wordt het afhandelen van reguliere kwijtscheldingsverzoeken. Hierdoor is het belangrijk dat je kennis hebt van gemeentelijke belastingen. Je werkzaamheden bestaan voornamelijk uit:

  • Het afhandelen en bewaken van kwijtscheldingsverzoeken (inclusief de administratieve beroepschriften);
  • Afhandelen telefoongesprekken;
  • Behandelen van verzoeken om betalingsregelingen;
  • Overige werkzaamheden.
Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Beschikbaar voor 24 tot 36 uur per week gedurende gehele duur van de opdracht.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met gemeentelijke belastingen;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker kwijtschelding en invordering bij een gemeente;

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker kwijtschelding/invordering;
  • Kennis van Civision (Pink) en uitwisseling met het Inlichtingenbureau.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx