Functioneel beheerder

Gemeente Hilversum

Sluit op: 27 jan 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 24
Provincies: Noord-Holland
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 27 januari 2025
Eind datum: 27 juli 2025

We werken voor Hilversum, mediastad van Nederland
Een groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is.

Onze werkwijze
We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar.

Samenwerking
Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner.

Kernwaarden
Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam.

Leren en innoveren
We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad. Elke dag willen we dit waarmaken. En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan.

Inclusiviteit
Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.

Opdracht
Binnen het domein van HR en Financiën is er op korte termijn behoefte aan ondersteuning van het HR-domein met de HR-applicatie BCS HR Non Profit. Daarnaast kan het nodig zijn om ondersteuning te bieden binnen het financiële domein. Binnen beide domeinen staan binnenkort twee belangrijke projecten centraal:

HR

  • Een verplichte migratie naar een nieuwe versie van BCS HR Non Profit.
  • Een fusie met gemeente Wijdemeren, waarbij de harmonisatie van HR-processen en systemen een belangrijke rol speelt.

Financiën

  • Een systeemupdate van Key2 van Centric, gericht op het optimaliseren van financiële processen zoals begroting, rapportages en de jaarrekening.

Gevraagde functie
Wij zijn op zoek naar een ervaren functioneel beheerder met een primaire focus op HR, maar die tevens flexibel inzetbaar is voor ondersteuning binnen het financiële domein. De nadruk ligt op het zelfstandig uitvoeren van beheersactiviteiten zoals migraties en systeemupdates, met duidelijke resultaatverplichtingen.

Resultaatverplichtingen
HR (BCS)

  • De migratie naar de nieuwe versie van BCS HR Non Profit is succesvol afgerond per Q3.
  • Harmonisatie van HR-processen en systemen tussen gemeente Hilversum en gemeente Wijdemeren is gerealiseerd.
  • Eindgebruikers zijn getraind en kunnen zelfstandig en effectief werken met de nieuwe functionaliteiten van BCS HR Non Profit.
Financiën (Key2) - Indien nodig
  • De systeemupdate van Key2 van Centric is volledig en zonder verstoringen uitgevoerd per Q3.
  • Financiële processen, zoals begroting, rapportage en jaarrekening, zijn aantoonbaar verbeterd na de update.
  • Alle test- en acceptatierapportages met betrekking tot Key2 zijn afgerond en goedgekeurd.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als functioneel beheerder;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder bij een gemeente;

Wensen

  • Beschikbaar per 10 februari voor 24 uur per week;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het beheer van HR-systemen (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met minimaal 2 migratietrajecten en/of applicatie updates in de afgelopen 2 jaar (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het beheer van key2financien van Centric;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met Motion/BCS HR non profit.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx