Front office medewerkers

Omgevingsdienst Rivierenland

Verlopen op: 3 feb 2025 om 23:59
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 36
Provincies: Gelderland
Segmenten: Burgerzaken en Receptiebalies

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 10 februari 2025
Eind datum: 10 maart 2025

Omgevingsdienst Rivierenland (ODR)
Omgevingsdienst Rivierenland (ODR) is voor bedrijven en inwoners in de regio Rivierenland de uitvoeringsorganisatie voor Vergunningverlening, Toezicht en handhaving (VTH). Zo’n 220 professionele en deskundige collega’s voeren bouw- en milieutaken uit voor 8 regiogemeenten en de provincie Gelderland. Samen dragen ze bij aan een duurzaam en veilig Rivierenland.

Jouw profiel
Jouw hart ligt bij een gezonde, veilige en duurzame leefomgeving. En meer! Je ziet het als een uitdaging om mee te denken en naar oplossingen te zoeken. Je denkt in kansen en niet in belemmeringen. Je hebt een goed inlevingsvermogen en oog voor verschillende belangen. Je bent een fijne gesprekspartner die stevig in zijn schoenen staat. Je bent een echte teamspeler die de samenwerking opzoekt. Je deelt informatie en kennis met anderen en vraagt andersom ook hulp en advies aan hen. Samen kom je namelijk verder.

Vacature
Wij zoeken 2 frontoffice medewerkers voor het team vergunningen bouw. We zoeken 2 detavast kandidaten die kosteloos kunnen worden overgenomen na 12 maanden door de Omgevingsdienst Rivierenland.

Verantwoordelijkheden
Jouw werkzaamheden zijn onder andere:

  • Het telefonisch beantwoorden van klantvragen die binnenkomen via diverse kanalen
  • Je neemt de vraag goed op en stelt zo nodig aanvullende vragen. De gegevens verwerk je snel.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt van bestaande en nieuwe klanten met vragen en/of meldingen over bouwen.
  • Je doet registraties in OpenWave.

Duur van de opdracht
De kandidaat is inzetbaar vanaf 10 februari 2025 tot en met 10 maart 2026 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • De aangeboden kandidaat heeft affiniteit met de dienstverlening vanuit een Omgevingsdienst.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 10 februari 2025 tot en met 10 maart 2026 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • De aangeboden kandidaat heeft MBO of HBO werk en denkniveau.
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal een half jaar werkervaring op het werkterrein omgevingsvergunningen en in het bijzonder vergunningsvrij bouwen.
  • Het door u aangegeven tarief kan na minimaal 12 maanden inzet jaarlijks worden geïndexeerd op basis van de CPI.

Wensen

  • De aangeboden kandidaat is in het bezit van ABW I of studerend daar voor.
  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring met toetsing aan het Omgevingsplan.
  • De aangeboden kandidaat kan zelfstandig werken met het programma OpenWave.
Deze opdracht is verlopen.