Functioneel beheerder zaaksysteem en ibabs

Gemeente Westerveld

Verlopen op: 30 jan 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 24
Provincies: Drenthe
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 30 januari 2025
Eind datum: 30 mei 2025

Organisatie
Werken voor Gemeente Westerveld betekent dat je terechtkomt in een plattelandsgemeente in Zuidwest-Drenthe. Een gemeente waar bestuur en organisatie samen streven naar een hoogwaardige dienstverlening waarbij we initiatieven van inwoners, ondernemers en organisaties stimuleren én faciliteren. Wat kenmerkend is voor Gemeente Westerveld zijn de korte lijnen, een informele werksfeer en weinig hiërarchie. Na een warm onthaal introduceert jouw nieuwe team de organisatie en collega’s bij je. Een team dat bestaat uit een mix van lerende en ervaren collega’s. En natuurlijk lopen we dan ook even langs onze koffiecorners, het bedrijfsrestaurant en de verschillende lounge- en overlegplekken. Nieuwsgierig geworden? Bekijk dan onze Promotiefilm.

Opdracht
Functioneel beheer Zaaksysteem en iBabs (20-24 uur). In verband met extra drukte zijn we op korte termijn op zoek naar een functioneel beheerder die ons team van 9 functioneel beheerders voor een periode van 4 maanden komt versterken. We zijn op zoek naar een functioneel beheerder die moeiteloos de verbinding legt tussen processen, applicaties en data en zijn/haar technische kennis inzet voor het beheer van deze applicaties.

Verantwoordelijkheden:
Beheer van het zaaksysteem (Rx Enterprise) en iBabs:

  • Dagelijks beheer van de functionaliteiten in het centrale zaaksysteem.
  • Ondersteuning en beheer van iBabs voor het bestuurlijk besluitvormingsproces.
Gebruikersondersteuning:
  • Aanspreekpunt voor eindgebruikers van iBabs en het zaaksysteem.
  • Training en ondersteuning van gebruikers bij het gebruik van de applicaties.
Procesverbetering:
  • Identificeren van mogelijkheden voor verbeteringen in processen, systemen en data.
  • Voorstellen van oplossingen en coördineren van wijzigingen.
Samenwerking en communicatie:
  • Veel contact met eindgebruikers, proceseigenaren en collega-beheerders om de informatievoorziening up-to-date te houden.
  • Communicatie met leveranciers en informatieadviseurs over functionele eisen en wijzigingen.
Technische taken:
  • Testen, accepteren en implementeren van releases en updates.
  • Beheer van autorisaties en bevordering van gegevensbeveiliging.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als functioneel beheerder zaaksysteem en/of iBabs;

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met de ondersteuning van gebruikers binnen een digitale werkomgeving (benoem dit duidelijk in het cv).
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van informatica;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als functioneel beheerder zaaksysteem en/of iBabs binnen een gemeente;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare technische kennis van informatiesystemen en applicatiebeheer (maak duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld);
Deze opdracht is verlopen.