Ondersteuning burgermeester

Gemeente Leiden

Sluit op: 12 feb 2025 om 08:30
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 36
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 1 april 2025
Eind datum: 31 maart 2026

Gemeente Leiderdorp zoekt bestuurssecretaresse
Gemeente Leiderdorp is op zoek naar een enthousiaste en proactieve bestuurssecretaresse voor de burgemeester. Iemand die goed kan plannen en organiseren en het echt als uitdaging ziet om dat ene gaatje te vinden voor een overleg in die overvolle agenda’s van de burgemeester!

Werkzaamheden
In deze afwisselende functie voer je secretariaatswerkzaamheden uit en ben je hét aanspreekpunt voor de burgemeester die je ondersteunt. Complex agendabeheer en het plannen van complexe afspraken is een greep uit de werkzaamheden die je verricht. Je beheert op een zorgvuldige manier de agenda en regelt afspraken. Ook bewaak je het telefoonverkeer, neem je boodschappen aan, regel je taxivervoer en hotelovernachtingen. Verder ondersteun je met het ontvangen van bezoekers, de verwerking en behandeling van post en verzorg je de social media van de burgemeester.

Competenties
Jij bent een enthousiaste teamspeler; kunt goed samenwerken met verschillende disciplines en schakelen tussen verschillende niveaus is voor jou geen probleem. Ook ben je zorgvuldig, proactief, stressbestendig en heb je een ‘can do’-mentaliteit. Je gaat planmatig te werk, bent omgevingsbewust en resultaatgericht. Je kunt heel goed prioriteiten stellen en overzicht houden zie je als een uitdaging. Je bent flexibel en als het werk een keer afgemaakt moet worden na werktijd, is dat voor jou geen probleem.

Team
Het team Bestuur en organisatie ondersteuning is gezamenlijk verantwoordelijk voor de ondersteuning van het bestuur en het management. Naast de uitvoering van taken, heeft het team een actieve bijdrage aan het eindresultaat en voor de samenwerking en voor de benodigde ontwikkeling om daar te komen. Problemen worden ook gezamenlijk aangepakt en collega’s helpen elkaar. Ook leveren teamleden een bijdrage aan teamzaken zoals het budgetbeheer en HRM gerelateerde zaken. Het team Bestuur en organisatie ondersteuning bestaat uit 17 medewerkers. In het team is de sfeer te omschrijven als dynamisch waarbij de vraag uit de samenleving en werken dichtbij het bestuur centraal staat.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Uittreksel Handelsregister Kamer van Koophandel
  • Gedragsverklaring aanbesteden
  • Verklaring Belastingdienst i.v.m. de afdracht sociale premies
  • Aanvullende bedrijfsgegevens waaronder het IBAN-nummer in bijgevoegd format
  • Integriteitsverklaring
  • CV en Motivatiebrief
  • (Uiterlijke) startdatum op 1 april 2025 voor de genoemde uren
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Een relevante opleiding directiesecretaresse
  • Kennis en ervaring in met een gemeentelijke organisatie op secretarieel gebied
  • Aantoonbare ervaring met het beheren van social media voor een bestuurder

Wensen

  • Uitstekende schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal
  • Ruime ervaring met Microsoft Office
  • Ervaring met ondersteuning voor een burgemeester
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
  • Toelichting op kennis en ervaring
  • Politiek bestuurlijke sensitiviteit
  • Samenwerkingsgericht (in een secretariaat)

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx