Organisatie
Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren. Mensenwerk dus. Onze ongeveer 250 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken.
Opdracht
Als functioneel beheerder ben je verantwoordelijk voor het dagelijks functioneel beheer van de applicatie, met als doel een correct en doelmatig gebruik van dit systeem. Belangrijke taken zijn:
- Exploitatie en in stand houden van de applicatieomgeving
- Test- en onderhoudswerkzaamheden
- Faciliteren van gebruikers
- Verhelpen van storingen en bieden van gebruikersondersteuning
- Nauw samenwerken met de procesadviseur/kwaliteitsmedewerker, beleidsuitvoerend medewerkers en de data analist binnen het team
- Samenwerken met de functioneel beheerders van de samenwerkende gemeentes in de regio Zuidoost Utrecht
- Zorgen voor de continuïteit en het optimaal functioneren van de applicatie ZorgNed
- Beheren, verwerken en delen van de door de leverancier verschafte informatie en instructies geven aan de gebruikers in de nieuwe mogelijkheden van het pakket
- Implementeren van wijzigingen in de landelijke richtlijnen voor het berichtenverkeer en communiceren daarover met de medewerkers van Front-, Mid-, en Backoffice, inclusief instructies
- Adviseren van het team over een optimale inzet van deze applicatie ter ondersteuning van de bedrijfsvoering
- Samen met het team verbeteringen doorvoeren
- Begeleiden en leiden van medewerkers in het gebruik van de applicatie
- Verantwoordelijk voor het registreren en oplossen van incidenten en klachten ten aanzien van ZorgNed
- Verzorgen van het account- en autorisatiebeheer van Zorgned, Portal SVB, GGK Inlichtingenbureau en Zynyo
- Maandelijks deelnemen aan het regionaal applicatie beheerdersoverleg ZOU
- Deelnemen aan het ZorgNed gebruikersoverleg samen met het CJG en het Sociaal team
- Wanneer er een vaste medewerker wordt aangesteld, deze op inhoud inwerken
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 10 februari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 7 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
- De gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
- De gemeente vraagt van de opdrachtnemer bij het contract onder leiding en toezicht dat ze gebruik maken van een G-rekening. (Bij NEN-gecertificeerde ondernemingen 25% en bij niet NEN-gecertificeerde ondernemingen 55%).
Reiskosten & parkeren
Indien het reizen per auto noodzakelijk is voor het uitvoeren van de opdracht dan vergoedt de gemeente De Bilt maximaal € 0,30 (bruto) per kilometer. Het betreft een zogenaamde netto-netto vergoeding. Het declareren van zakelijke kilometers moet altijd vooraf zijn afgestemd met de opdrachtgever.
Eisen
- Uiterlijk beschikbaar vanaf 17 februari 2025 voor 24 uur in de week.
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder van Zorgned of een vergelijkbaar systeem.
Wensen
- Afgeronde opleiding op hbo-bachelor in de richting van informatie technologie.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder binnen het sociaal domein.