Organisatie
Slachtofferhulp Nederland werkt vanuit 11 districten en enkele landelijk werkende teams. Binnen elk district zijn verschillende soorten dienstverlening aanwezig. De dienstverlening richt zich op het informeren, adviseren en ondersteunen van cliënten. Daarnaast vertegenwoordigt Slachtofferhulp Nederland de belangen van slachtoffers in de maatschappij en stimuleert zij kennisontwikkeling op het gebied van slachtoffers en hulp aan slachtoffers en hun naasten.
Opdracht
SHN is bezig met het uitrollen van de TOPDesk applicatie over haar gehele ondersteunende dienstverlening. Hiervoor wordt binnen de Centrale Projecten Raad van SHN een project gestart om dit te realiseren. Het doel van het project is de huidige architectuur van de afdeling Huisvesting door te zetten over geheel SHN.
De projectleider stelt mede de projectaanvraag op voor de centrale projecten raad en schrijft mede het projectplan. Leidt het project vanaf het toekennen van de projectaanvraag tot aan de realisatie en implementatie van het project. De geschatte doorlooptijd is 18 tot 24 maanden met een gemiddelde inzet van 4 tot 8 uur per week (met uitschieters van meer dan 8 uur per week) en 42 weken per kalenderjaar.
CV-eisen
– Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 13 februari 2025 van 09.00 uur tot 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 11 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Eisen
- Aantoonbare werkervaring met TOPDesk.
- Aantoonbare werkervaring met non-profit organisaties.
- Aantoonbare afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau.
Wensen
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als projectleider met de implementatie van TOPDesk Selfservice portal.
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als facilitair adviseur binnen een overheidsorganisatie.
- Aantoonbare werkervaring met het implementeren van selfservice portal toepassingen.
Competenties
– Projectmanagementvaardigheden
– Communicatievaardigheden
– Kennis van procesoptimalisatie
– Probleemoplossend vermogen
– Technische affiniteit