Financieel administratief medewerker Vastgoed
Je gaat de asset- en portefeuillemanager ontzorgen door gegevensbeheer, contractenbeheer en debiteurenfacturatie in het vastgoedinformatiesysteem. Daarnaast ondersteun je bij de projectadministratie en de P&C cyclus.
Wat ga je doen?
Met jouw administratieve vaardigheden en affiniteit met cijfers ontzorg je de asset- en portefeuillemanager. Onderstaande werkzaamheden behoren tot jouw takenpakket:
- Gegevensbeheer van objecten in ons vastgoedinformatiesysteem: je draagt zorg voor een juiste verwerking van gebouwgegevens bij mutaties in de vastgoedportefeuille;
- Contractenbeheer: je draagt zorg voor het juist invoeren van overeenkomsten in ons vastgoedinformatiesysteem. Deze input krijg je vanuit de Assetmanager;
- Je zorgt voor de maandelijkse debiteurenfacturatie uit het vastgoedinformatiesysteem. Dit zijn de facturen die naar onze huurders gaan voor huur en servicekosten.
- Je houdt de mutaties bij in de projectadministratie zodat de financiële administratie voor elk gebouw op orde blijft;
- Je ondersteunt de portefeuillemanager in de voorbereiding op de P&C cyclus. Dit kan het uitdraaien van rapporten uit het vastgoedinformatiesysteem zijn of het klaarzetten van financiële gegevens.
- Opstellen van de jaarlijkse servicekostenafrekening. Dit betreft momenteel één afrekening van een multifunctionele accommodatie met diverse huurders.
Wie ben jij?
Je werkt dienstverlenend en bent in staat om het overzicht te bewaren. Daarbij kun je duidelijk communiceren en heb je affiniteit met vastgoed. Verder:
- Heb je ervaring opgedaan vanuit een (financieel) administratieve functie en/of heb je een administratieve opleiding afgerond;
- Ben je digitaal goed onderlegd, heb je goede ervaring met Excel en heb je er geen moeite mee een goede administratie van je werk bij te houden;
- Vind je het leuk om met cijfers bezig te zijn en de basisgegevens hiervan op orde te brengen én te houden;
- Is kennis van ons vastgoedinformatiesysteem Planon en ons financiële systeem Key2Financials een pré. Anders ben je bereid om je hier goed in te verdiepen en de systemen voor je werkzaamheden eigen te maken.
Waar ga je werken?
Je komt te werken in het team Projecten, Vastgoed en Grondzaken (PVG). Dit is een team van circa 40 mensen, waarbij volop ruimte is voor eigen initiatief en ontwikkeling. Het cluster Vastgoed bestaat uit een portefeuillemanager, assetmanager, medewerkers vastgoed, coördinator vastgoedbeheer, bouwkundige medewerkers en twee timmermannen.
Eisen
- Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.
- De kandidaat heeft een opleiding richting administratie of ervaring in een financieel administratieve functie.
- De kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring op gebied van financieel administratieve werkzaamheden.
Wensen
- De kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring op gebied van financieel administratieve werkzaamheden.
- De kandidaat heeft een bewezen goede ervaring met Excel.
Competenties
– Digitaal goed onderlegd
– Goed met cijfers
– Nauwkeurig
– Samenwerken
– Proactief