Senior medewerker grondzaken

Gemeente Haaksbergen

Verlopen op: 21 feb 2025 om 12:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 16
Provincies: Overijssel
Segmenten: Beleid- en adviesdiensten

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 maart 2025
Eind datum: 31 mei 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Binnen het team Omgeving en Ontwikkeling zijn wij op zoek naar een nieuwe collega.
In dit team werken projectleiders, beleidsmedewerkers, planologen en vergunningverleners samen aan verschillende opgaven in de fysieke leefomgeving, zoals het realiseren van nieuwe woningen en de toekomst van het buitengebied. Als Medewerker Grondzaken ga je deel uitmaken van het team van ongeveer 25 medewerkers.

Jij kan in jouw rol een junior medewerker inwerken en begeleiden.

Wat ga je doen?

  • Je behandelt alle verzoeken om aankoop, verkoop, vestiging van zakelijke rechten, huur of gebruik van gemeentegrond en gemeentelijke panden. Alle werkzaamheden, vanaf het eerste verzoek tot en met het opstellen van een overeenkomst of de overdracht bij de notaris handel je zelfstandig af;
  • Je draagt zorg voor de uitgifte van bouwkavels, waarbij jij je met diverse aspecten bezighoudt. Dit kan variëren van het bedenken en opstellen van de verkoopstrategie, informatieverstrekking, vervaardigen kaartmateriaal tot en met de afwikkeling van de koopovereenkomst;
  • Je adviseert over en stelt anterieure overeenkomsten op;
  • Je bent binnen de gemeente het aanspreekpunt ten aanzien van (cultureel) erfgoed;
  • Je adviseert over overige privaatrechtelijke vraagstukken;
  • Je stelt adviesnota’s aan college op met betrekking tot grondzaken.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.
  • Je bent in het bezit van een afgeronde relevante opleiding op minimaal hbo-niveau (bijv. rechten of vastgoedkunde);
  • Je beschikt minimaal over 2 jaar werkervaring op het gebied van grondzaken.
  • De aangeboden kandidaat is geen ZZP’er maar betreft alleen een detachant of een uitzendkracht.
  • Indien van toepassing: Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie die normaliter door werknemers wordt ingevuld. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detachering- of uitzendbasis laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan. Indien blijkt dat dit criterium niet naar waarheid door de leverancier is ingevuld, wordt de opdracht per direct beëindigd en komt alle mogelijke schade voor rekening en risico van leverancier.

Wensen

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek:
    • Je bent doortastend, proactief, zelfstandig en flexibel.
    • Je bent klantgericht en communicatief vaardig.
  • Je beschikt minimaal over 2 jaar werkervaring op het gebied van grondzaken.
  • Het is een pré als je werkervaring hebt binnen een gemeente.
  • Ervaring met het begeleiden van junior medewerkers.
  • De gesprekken zijn gepland op 25 februari om 14:30 uur en om 16:00 uur. Zorg ervoor dat je kandidaat op die datum en tijd beschikbaar is.
Deze opdracht is verlopen.