Contract beheerder

Gemeente 's-Hertogenbosch

Sluit op: 14 mrt 2025 om 17:00
Max. Uurtarief: 100
Aantal uur per week: 36
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: Inkoop

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 1 april 2025
Eind datum: 31 maart 2026

Je rol
Je bent het centrale aanspreekpunt voor de samenwerkingspartners die werk uitvoeren in onze openbare ruimte. Dit is bijvoorbeeld op het gebied van onderhoud van groen, bestratingen, reiniging en gladheidsbestrijding. Je zorgt dat er goede en duidelijke afspraken worden gemaakt via aanbestedingen en contracten en samen met de toezichthouders kijk je of deze afspraken worden nagekomen. Je hebt veel vrijheid in de uitvoering van jouw werk en werkt dagelijks samen met de andere contractmanagers, toezichthouders, vakspecialisten en Wijk- en beheerregisseurs. Het zwaartepunt ligt bij het contractbeheer bij de contracten met Weener XL, het Werkbedrijf van de gemeente dat diverse werkzaamheden uitvoert in de openbare ruimte.

Kandidaatomschrijving
De Contractbeheerder:

  • Is in staat om directie te voeren op de integrale contracten zoals onderhoud van groen en reiniging in de stad;
  • Is in staat om bouwvergaderingen voor te bereiden en te leiden en legt gemaakte afspraken vast;
  • Ziet toe op de naleving van de contracten;
  • Is verantwoordelijk om de uitvoering te controleren met de financiële afspraken;
  • Werkt direct samen met 2 andere contractbeheerders;
  • Heeft affiniteit met het beheer van de openbare ruimte;
  • Heeft ervaring met het beheren van contracten en/of directievoering op contracten;
  • Is in staat de verschillende belangen te zien en waar nodig oplossingen aan te dragen bij knelpunten in de uitvoering.

Toelichting op rooster
24 tot 36 uur, rooster in overleg.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Minimale opleiding: Relevante HBO-achtergrond op het gebied van het beheer van de openbare ruimte.
  • Minimale werkervaring:
    • Ervaring met contractmanagement of directievoering op contracten
    • Ervaring met het beheer van de openbare ruimte
    • Kennis van RAW / UAV / CROW (beeldsystematiek)
  • Minimale competenties:
    • Bewaart overzicht en werkt gestructureerd
    • Gericht op samenwerking
    • Is oplossingsgericht

Wensen

  • Gewenste opleiding: Opleidingen t.b.v. het gebruik van beheersystemen.
  • Gewenste werkervaring:
    • Bij voorkeur 1 tot 3 jaar relevante werkervaring
    • Ervaring met het werken in een gemeentelijke organisatie
    • Ervaring met het samenwerken met een marktpartij zoals een Werkbedrijf
    • Affiniteit met en kennis van groenonderhoud
    • Ervaring met het aanbesteden van werken via raamovereenkomsten en contracten
  • Gemeente 's-Hertogenbosch: Mogelijk wordt deze tijdelijke opdracht omgezet naar een tijdelijke of vaste functie binnen de gemeente 's-Hertogenbosch. Bestaat er de mogelijkheid om de kandidaat een arbeidsovereenkomst aan te bieden en dus over te nemen na een X aantal maanden inhuur? Uiteraard hierbij rekening houdend met de sollicitatieprocedures die gelden binnen onze gemeente. Geef aan of dit mogelijk is en onder welke voorwaarden.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx