Financieel administratief medewerker

Gemeente Staphorst

Sluit op: 24 mrt 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 36
Provincies: Overijssel
Segmenten: Financieel Economisch

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 24 maart 2025
Eind datum: 24 september 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
Gemeente Staphorst is uniek, met een eigen karakter. Bijna iedereen kent ons wel en heeft daar een beeld bij. Veelal gebaseerd op haar oorsprong, cultuurhistorie en erfgoed. Daar hechten wij zeker waarde aan. Maar Staphorst is meer: het ondernemerschap, de bedrijvigheid, een compleet voorzieningenniveau en de verrassend mooie natuur zijn ook belangrijke kenmerken. Met bijna 18.000 inwoners, waarvan een derde jonger dan 20 jaar, zijn wij een jonge en dynamische gemeente.

Als gemeentelijke organisatie maken we gebruik van de kracht van die dynamische samenleving. We bewegen flexibel mee en zijn een overheid die, veel meer dan voorschrijvend en controlerend, de voorwaarden wil scheppen voor inwoners en ondernemers. We werken in het hier en nu met onze blik steeds gericht op de toekomst.

Opdracht
De gemeente Staphorst zoekt een Medewerker Financiële Administratie voor 36 uur per week. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het accuraat en tijdig verwerken van de debiteuren- en crediteurenadministratie. Je werkt samen met collega's binnen de financiële afdeling en andere afdelingen, zoals financieel adviseurs en budgethouders. De organisatie biedt een collegiale werkomgeving met mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en verantwoordelijkheid.

Jouw takenpakket bestaat uit:

  • Verwerken van inkomende en uitgaande facturen.
  • Tijdige verwerking van financiële transacties.
  • Debiteuren- en crediteurenbeheer.
  • Verwerken van memoriaalboekingen.
  • Verwerken van bankafschriften.
  • Uitvoeren van controle- en aansluitwerkzaamheden.
  • Uitvoeren van overige administratieve werkzaamheden.

Voor deze functie is het noodzakelijk om alle dagen op kantoor te werken. Hybride werken is in deze functie dus niet van toepassing.

Competenties

  • Goed cijfermatig inzicht en affiniteit met financiën.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Enthousiaste, energieke en resultaatgerichte persoonlijkheid.
  • Vaardigheid in het werken met automatiseringssystemen.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: nee
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-di-wo-do-vr.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Je bent beschikbaar op woensdag 26 maart 2025 voor een eventueel gesprek.
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting bedrijfsadministratie of moderne bedrijfsadministratie.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Financieel administratief medewerker binnen een gemeentelijke organisatie.

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Financieel administratief medewerker binnen een gemeentelijke organisatie.
  • Aantoonbare werkervaring met geautomatiseerde financiële systeem FMS (Pantheon).
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het toepassen van de BBV binnen de decentrale overheid.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx