Werken bij gemeente Barneveld
Ben jij de drijvende kracht die onze gemeente vooruit helpt? Als functioneel beheerder combineer je jouw technische kennis met een sociaal hart om onze kernapplicaties te beheren en onze dienstverlening te optimaliseren. Met jouw analytische blik en proactieve instelling ben je de expert die zorgt dat achter de schermen alles op rolletjes loopt. Je hebt een scherp oog voor details en passie voor ondersteuning, waarbij je overzicht weet te behouden bij een breed en afwisselend takenpakket. Ben jij klaar om je in te zetten voor een efficiënte en rechtvaardige dienstverlening?
Opdracht
Je neemt de verantwoordelijkheid voor het functioneel inrichten, beheren en monitoren van de kernapplicatie, momenteel suites voor sociaal domein. Als aanspreekpunt voor de gebruikers, weet je hun wensen en eisen om te zetten in praktische oplossingen en doordachte adviezen. Je speelt een actieve rol als verbindende schakel bij datavraagstukken, van gegevensverzameling tot het leveren van sturings- en managementinformatie. Je inzet is essentieel voor het waarborgen van de integriteit van onze datastromen. Je staat garant voor de kwaliteit van systeemkoppelingen, waarbij je zorgt voor de volledigheid en juistheid. Denk hierbij aan een cruciale koppeling met diverse ketenpartners, die je nauwgezet aanvult en beheert. Naast het grond testen en implementeren van nieuwe releases, vind je het belangrijk om duidelijke gebruikershandleidingen en werkinstructies te ontwikkelen en actueel te houden. Je toont initiatief en leiderschap bij het (zelf) oplossen van storingen en het signaleren van knelpunten. Je bent niet bang om zelf je handen uit de mouwen te steken en zorgt ervoor dat problemen op het juiste niveau worden aangepakt.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 17 april 2025, 14.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 15 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige voorwaarden
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Eisen
- ‘Bring your own device’ is van toepassing; de kandidaat moet zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement meenemen voor alle zakelijke contacten.
- Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel applicatiebeheer binnen een gemeente.
- Aantoonbare uitgebreide kennis van MS Office en SQL (benoem dit duidelijk in het cv).
Wensen
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met Suite4SD en Zorgned (benoem duidelijk waar dit is opgedaan).
- Aantoonbare werkervaring met Suite4SD en Zorgned (benoem duidelijk waar dit is opgedaan).
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als functioneel applicatiebeheer binnen een gemeente.
- Aantoonbare werkervaring met functionele optimalisatie en implementatie op het gebied van gegevensbeheer.
- Competenties
- Oplossingsgerichtheid
- Daadkrachtigheid
- Proactiviteit
- Stressbestendigheid
- Overtuigingskracht
- Je bent een gedreven teamplayer die zich inzet voor continue verbetering van de kwaliteit en continuïteit van gegevens- en informatievoorziening
- Je denkt in oplossingen, bent daadkrachtig, proactief en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.