Adviseur planning & control – gemeente nijkerk

BLNP

Verlopen op: 23 apr 2025 om 12:15
Max. Uurtarief: 110
Aantal uur per week: 32
Provincies: Utrecht
Segmenten: Financieel Economisch

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 12 mei 2025
Eind datum: 12 december 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Adviseur Planning & Control
Het team Planning & Control van de gemeente Nijkerk bestaat uit twee adviseurs P&C en een financieel beleidsadviseur. Voor de tijdelijke vervanging wegens zwangerschap zijn wij op zoek naar een adviseur Planning & Control.

De taken bestaan onder andere uit:

  • het (mede) coördineren, consolideren en samenstelling van de P&C producten en het bijdragen aan de verbetering van de kwaliteit en efficiency van deze documenten. Hierbij wordt nauw samengewerkt met het team bedrijfsvoering van de gemeente;
  • het opstellen van college- en raadsvoorstellen die samenhangen met de P&C producten;
  • het in samenhang met de P&C producten opstellen van financiële rapportages, uitvoeren van financiële analyses en het optimaliseren van de financiële processen;
  • eindverantwoordelijk voor de begrotingswijzigingen en het bewaken van de reserves en voorzieningen;

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • goede kennis van en ervaring met Excel is een voorwaarde.

Wensen

  • kennis van en ervaring met Key2 Financiën en Cognos is een pré.
Deze opdracht is verlopen.