Managementassistent

Gemeente Emmen

Sluit op: 28 apr 2025 om 18:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 36
Provincies: Drenthe
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 1 mei 2025
Eind datum: 31 december 2025

Managementassistent CMT bij gemeente Emmen
Ben jij die enthousiaste, accurate managementassistent die als steun en toeverlaat van het CMT zorgt dat belangrijke zaken soepel verlopen? Ja? Lees dan snel verder!

Dit is wat je gaat doen
Het complete takenpakket van de managementassistent voor het CMT is erop gericht de managers te ontzorgen bij hun dagelijkse werkzaamheden. Daarbij komen de volgende taken aan de orde:

  • Verrichten van secretariële werkzaamheden:
    • Agendabeheer
    • Mailbeheer
    • Correspondentie
    • Voorbereiden, notuleren en afhandelen van vergaderingen en bijeenkomsten
    • Logistieke planning
    • Organiseren van en ondersteunen bij bijeenkomsten en activiteiten
  • Ontwikkelen en periodiek actualiseren van procedures en protocollen t.b.v. je eigen werk en dat van de managers.
  • Onderhouden van interne en externe contacten en het opbouwen van een netwerk.
  • Kanaliseren van de interne en externe contacten van de managers.

Arbeidsvoorwaarden
Natuurlijk hebben we de arbeidsvoorwaarden goed geregeld. Dit betekent onder andere:

  • Werken in grootste gemeente van Drenthe
  • Een goede pensioenvoorziening bij ABP
  • Verschillende verlofregelingen
  • Collectieve ziektekostenverzekeringen
  • Inhoudelijke vrijheid om je werk uit te voeren
  • Laptop en telefoon in bruikleen
  • Hybride werken met thuiswerkvergoeding
  • Een goede werk-privébalans
  • Een aantrekkelijke woon-werk omgeving

Wat breng je mee
Een mbo-opleiding niveau 4 met specialisatie in managementondersteuning, relevante werkervaring en kennis van een politieke omgeving. Je bent flexibel, proactief, accuraat en in staat om prioriteiten te stellen. Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit. Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband goed functioneren en je beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Je bent representatief met gevoel voor zakelijke etiquette en je weet je weg in gehele organisatie te vinden. Je hebt gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen en integriteit staat bij jou hoog in het vaandel.

Het team
Het team Bestuur en Managementondersteuning (BMO) bestaat uit vijf clusters: representatie, managementassistenten teamleiders, managementassistenten concernmanagers, managementassistenten bestuur en programma-/projectsecretarissen/ondersteuners. Het team heeft tot doel een optimale managementondersteuning te realiseren. In totaal telt het team 31 medewerkers.

Wat bieden wij jou
Kom je bij ons werken, dan geven we je de ruimte om je doelen te bereiken en jezelf verder te ontwikkelen. Onze medewerkers zijn van grote waarde, daarom doen we er alles aan om ze bevlogen en energiek te houden.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Kandidaat dient minimaal een afgeronde MBO+ te hebben.
  • Kandidaat is administratief/digitaal goed onderlegd, dit zien wij graag terug in het CV.
  • Kandidaat heeft ambitie om mee te denken en ontwikkelen in processen.

Wensen

  • Kandidaat heeft ervaring binnen gemeente in een soortgelijke functie.
  • Kandidaat beschikt over ervaring als managementassistent.
  • Kandidaat heeft ervaring met politieke en bestuurlijke verhoudingen.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx