Administratief medewerker-wet open overheid

Gemeente Eindhoven

Sluit op: 17 jan 2025 om 12:00
Max. Uurtarief: 60
Aantal uur per week: 36
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 17 januari 2025
Eind datum: 31 december 2025

De gemeente Eindhoven is op zoek naar een Administratief medewerker Wet open overheid
De administratieve ondersteuning in het kader van de Wet open overheid (Woo) van verzoek tot besluit: dat is de kern van jouw rol als administratief medewerker Wet open overheid. Je werkt samen met de collega's van het Woo-bureau, de Woo-adviseur, informatiecontactpersoon Woo, Woo juristen en administratief medewerkers. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven administratief medewerker met een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Jouw werkzaamheden bestaan uit:
• Het verzorgen van in- en uitgaande correspondentie behorende bij Woo-verzoeken;
• Het informeren van burgers, bedrijven en organisaties zowel mondeling als schriftelijk over Woo-verzoeken;
• Het afstemmen van administratieve taken met de Woo-behandelaren;
• Het verzorgen van de archivering van Woo-dossiers;
• Het anonimiseren van persoonsgegevens met anonimiseringssoftware;
• Het publiceren van Woo-dossiers die in aanmerking komen voor openbaarmaking.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Je hebt kennis van en ervaring op het gebied van administratieve processen
  • Basiskennis van relevante wetgeving, zoals Awb, AVG en Woo;
  • Je hebt minimaal een mbo 4 niveau;
  • Je kunt zeer goed overweg met Microsoft Office
  • Je werkt gestructureerd, snel en precies;
  • Je hebt een praktische, resultaatgerichte en klantgerichte instelling;
  • Je hebt een uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
  • Er wordt hybride gewerkt en het is van belang regelmatig aanwezig te zijn op kantoor, dus geen kandidaten ver buiten Eindhoven.
  • Je hebt een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), geldig bij intake én op de startdatum van het contract.

Wensen

  • Veel ervaring met administratieve processen en basiskennis van de Wet AWB, AVG en WOO.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx