Adviseur Begraafplaatsen

Gemeente Zwolle

Sluit op: 23 jan 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 8
Provincies: Overijssel
Segmenten: Beleid- en adviesdiensten

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 23 januari 2025
Eind datum: 23 juli 2025

Organisatie
In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. En dat blijkt te werken, want Zwolle scoort hoog op ‘kwaliteit van leven’. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken, ondernemen met plezier en voelen zich veilig. We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen.
In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. We zijn een organisatie, waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.

Opdracht
De gemeentelijke aula op begraafplaats Kranenburg in Zwolle moet worden opgeknapt en gemoderniseerd. In de aula worden uitvaartdiensten gehouden voor begravingen op Kranenburg en veelal ook op de bijzondere (buur)begraafplaats Bergklooster. Het opknappen en moderniseren heeft onder meer betrekking op de integrale aanpak waarbij achterstallig onderhoud wordt weggenomen, de audio & video en verlichting worden gemoderniseerd, internet wordt gefaciliteerd, het interieur wordt gemoderniseerd, de klimaatbeheersing wordt verbeterd en verduurzaamd en het uitvoeren van overige bouwtechnische verbeteringen. Belangrijk onderdeel van de taak is verder dat interne en externe stakeholders worden betrokken.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Werkdagen in overleg. Geen specifieke eis.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland in week 5. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met maatschappelijk vastgoed bij een gemeente met meer dan 130.000 inwoners.
  • Beschikbaar voor gemiddeld 8 uur per week, flexibel in te zetten.

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met de voorbereiding van gemeentelijke besluitvormingsprocessen (maak duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld).
  • Aantoonbare werkervaring met leidinggeven aan een integraal multidisciplinair ambtelijk projectteam (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld).
  • Aantoonbare kennis van Beheersverordening (raadsbevoegdheid) en het Uitvoeringsbesluit (collegebevoegdheid).
  • Aantoonbare kennis van gemeentelijke voorwaarden bedoeld waarbinnen gebruik wordt gemaakt van de begraafplaatsen en de aula (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld).

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx