Adviseur Facilitair

Gemeente Opsterland

Verlopen op: 5 dec 2024 om 23:59
Max. Uurtarief: 100
Aantal uur per week: 24
Provincies: Friesland
Segmenten: Beleid- en adviesdiensten

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 1 januari 2025
Eind datum: 31 maart 2025

Doel van de opdracht:

Het waarborgen van efficiënte, kwalitatieve en kosteneffectieve facilitaire dienstverlening binnen de organisatie, met aandacht voor verbeteringen en tevredenheid van interne klanten.

Hoofdtaken:

  • Advies en verbeteringen:
    • Het management adviseren op het gebied van facilitaire zaken, met focus op tactisch en operationeel niveau.
    • Proactief voorstellen doen ter verbetering van de kwaliteit van de facilitaire dienstverlening.
    • Kosteneffectieve oplossingen aandragen om de facilitaire dienstverlening te optimaliseren.
  • Klachten en communicatie:
    • Fungeren als centraal aanspreekpunt binnen de organisatie voor alle facilitaire zaken, inclusief klachtenafhandeling.
    • Op basis van incidenten en klachten verbeteringen doorvoeren in de dienstverlening.
  • Facilitaire inkoop:
    • Verantwoordelijk voor de inkoop van facilitaire diensten en goederen zoals schoonmaak, postdiensten, drukwerk, multi-functionals, koffieautomaten, meubilair en overige benodigdheden.
    • Zorgen voor efficiënt en transparant inkoopbeheer.
  • Huisvesting:
    • Aanspreekpunt voor vraagstukken rondom huisvesting van het ambtelijk apparaat en de bestuursdienst.
    • Het waarborgen van functionele en representatieve werkplekken voor medewerkers.
  • Relatiebeheer:
    • Facilitaire behoeften inventariseren en deze vertalen naar praktische en optimale oplossingen.

Verwachte resultaten:

  • Verbeterde kwaliteit van facilitaire dienstverlening.
  • Duidelijk inzicht in kostenbesparingen en kwaliteitsverhoging.
  • Tevredenheid bij interne klanten door adequate oplossingen en klachtenafhandeling.
  • Optimalisering van inkoopprocessen en duurzame relaties met leveranciers.
  • Efficiënte en representatieve huisvesting voor alle medewerkers.
Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen:

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2025 tot 1 april 2025 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie en werkomgeving.
  • HBO Facility Management.

Wensen:

  • Ervaring met het werken in een politieke omgeving.
Deze opdracht is verlopen.