Adviseur vergunningen – gemeente nijkerk

BLNP

Sluit op: 23 dec 2024 om 10:00
Max. Uurtarief: 85
Aantal uur per week: 36
Provincies: Utrecht
Segmenten: Beleid- en adviesdiensten

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 2 januari 2025
Eind datum: 1 april 2025

Als adviseur vergunningen
Ben je verantwoordelijk voor de (complexe) aanvragen evenementen in lijn met o.a. de wetgeving en het Evenementenbeleid. Bij de beoordeling weet je de relatie te leggen met de risico’s op het gebied van openbare orde en veiligheid, crowd management en -control als ook het ruimtelijk domein. Je werkt nauw samen met de vele betrokken partners en verantwoordelijk bent voor de coördinatie van het multidisciplinair overleg. Je bent een zeer ervaren en zelfstandig werkend adviseur met veel kennis van het vakgebied vergunningverlening binnen de APV en Bijzondere wetten.

Bestuurlijk advies
Als adviseur vergunningen ben je gewend om bestuurlijk advies te geven aan de portefeuillehouders. Dit doe je op een proactieve en gedegen wijze, waarbij je zacht op de relatie en stevig op de inhoud bent. Bij je adviezen neem je jouw uitstekend ontwikkelde politiek/bestuurlijke sensitiviteit standaard mee.

Competenties

  • Integrale blik en in scenario’s denken
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden
  • Daadkrachtig en besluitvaardig
  • Proactief en resultaatgericht
  • Een verbinder

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Minimaal HBO werk -en of denkniveau.
  • Een antenne voor politieke/bestuurlijke gevoelige onderwerpen en weet daar naar te handelen.
  • Een uurtarief, marktconform, exclusief BTW/inclusief reiskosten woon- werkverkeer.
  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten; Ditzelfde geldt voor een laptop (deze mag niet ouder zijn dan 2019).
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van APV vergunningverlening.
  • Aantoonbare kennis en ervaring in het strategisch adviseren in een gemeentelijke organisatie.
  • Dienstverlenend en klantgericht en in staat om binnen de geldende kaders maatwerk te bieden.

Wensen

  • Integrale blik en in scenario’s denken.
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden.
  • Daadkrachtig en besluitvaardig.
  • Proactief en resultaatgericht.
  • Een verbinder.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx