Assetmanager

Gemeente Amsterdam

Verlopen op: 10 dec 2024 om 08:00
Max. Uurtarief: 125
Aantal uur per week: 24
Provincies: Noord-Holland
Segmenten: Beheer Onderhoud

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 24 december 2024
Eind datum: 24 december 2025

Opdrachtomschrijving
Het gebied waarbinnen betaald parkeren op straat geldt in Amsterdam wordt in de komende 1,5 jaar in stappen met 40% uitgebreid in de stadsdelen Nieuw-West, Zuidoost en Noord. Dit is de grootste uitbreiding sinds de invoering van betaald parkeren in Amsterdam en daarmee een groot project dat veel van de organisatie vraagt. Een belangrijk onderdeel van dit project is de plaatsing van parkeerautomaten en verkeersborden in de uitbreidingsgebieden. Hiervoor worden eerst parkeerautomaten uit de bestaande gebieden verwijderd om vervolgens geplaatst te worden naar de nieuwe gebieden. Voor deze zogenaamde uitdunning en plaatsing van parkeerautomaten zoekt de Afdeling Straatparkeren – binnen het projectteam dat verantwoordelijk is voor de realisatie van de uitbreiding – een assetmanager parkeerautomaten uitbreidingen die het onderstaande resultaat oplevert.

Bestanddelen van de opdracht
Voor deze opdracht moeten de volgende resultaten worden bereikt:

  • Het gedeeltelijk verwijderen van parkeerautomaten (uitdunning) in de huidige gebieden waar betaald parkeren geldt ten behoeve van de onderstaande plaatsing;
  • De voorbereiding van en juiste plaatsing van parkeerautomaten in de gebieden waar – in het kader van het project Uitbreiding Betaald Parkeren Amsterdam – betaald parkeren wordt ingevoerd;
  • Een bordenplan en uitvoering hiervan voor zowel tijdelijke informatieborden, als definitieve bebording voor zone betaald parkeren en verwijsborden.

Op te leveren resultaat
Per fase en deelgebied (zie de onderstaande planning) moeten de volgende deelresultaten worden opgeleverd:

  • Vlekkenplan plaatsing automaten: Vlekkenplannen voor de plaatsing van de parkeerautomaten in overleg met de uitvoerder en de gebiedsbeheerder van het stadsdeel; inclusief detailafstemming over de exacte locaties en plaatsing in de openbare ruimte en de beoordeling van het bebordingsplan dat door de uitvoerder wordt gemaakt;
  • Uitdunningsplan: een voorstel met de automaten in het bestaande gebied voor betaald parkeren, die voor uitdunning/verwijdering in aanmerking komen;
  • Bordenplan: een overzicht van welke bebording op welke plekken noodzakelijk is;
  • Planning uitdunning en plaatsing: werkplanning opstellen voor de uitdunning en plaatsing van de automaten en verkeersborden en bewaken dat deze planning gehaald wordt. Zorgen dat de uitdunning zo ver vooroploopt met de uitbreidingen dat er voldoende parkeerautomaten beschikbaar zijn.

Afstemming
Ten behoeve van het realiseren van de bovenstaande (deel)resultaten is de assetmanager parkeerautomaten uitbreidingen trekker van een werkgroep parkeerautomaten binnen het project Uitbreiding. Als trekker van de werkgroep bewaakt de assetmanager parkeerautomaten uitbreidingen alle activiteiten rondom de plaatsing van de parkeerautomaten.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • De aangeboden kandidaat moet beschikbaar zijn voor een interview.
  • Na gunning moet de aangeboden kandidaat direct inzetbaar zijn zoals vermeld in de opdrachtomschrijving.
  • U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat.
  • De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 2 jaar geen ambtelijke aanstelling gehad bij de gemeente Amsterdam.
  • U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot.
  • De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een HBO werk- en denkniveau.
  • Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht.
  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring met het werkveld van betaald parkeren.
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 4 jaar aantoonbare ervaring als assetmanager of technisch projectleider parkeerautomaten.
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 4 jaar ervaring met het werken bij een G4 gemeente met een groot areaal betaald parkeren.
  • Beheerst de kandidaat de competenties op de bijbehorende niveaus zoals hieronder genoemd.

Wensen

  • De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare ervaring met het werken met het backoffice systeem voor parkeerautomaten Flowbird Web Office.
  • De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare ervaring met het werken met Qgis; zowel met het raadplegen van informatie van derden als het zelf aanmaken en beheren van datasets.
  • Analytisch vermogen: Gevorderd niveau.
  • Schriftelijke vaardigheid: Gevorderd niveau.
  • Mondelinge vaardigheid: Gevorderd niveau.
  • Samenwerken: Gevorderd niveau.
  • Resultaatgerichtheid: Gevorderd niveau.
Deze opdracht is verlopen.