Organisatie
Gemeente Veere telt ongeveer 280 medewerkers verdeeld over zes afdelingen: Bedrijfsvoering, Openbare Ruimte, Dienstverlening, Ruimtelijke Ontwikkeling, Maatschappelijke Ontwikkeling en Programma’s & Projecten. Je toekomstige collega’s ervaren korte lijnen binnen de gemeente Veere, een informele werksfeer, vrijheid, eigen verantwoordelijkheid en uitdaging in hun functie.
Opdracht
Als BAG-medewerker ben je samen met een aantal collega’s verantwoordelijk voor het op orde houden van de BAG-registratie. Je taken zijn:
- Verwerken van reguliere omgevingsvergunningen in de BAG-administratie;
- Intekenen en verwerken van geometrie;
- Behandelen van terugmeldingen, correctieverzoeken, onderzoeksvragen en het opstellen van brondocumenten;
- Berekenen van gebruiksoppervlaktes op basis van meetinstructie NEN2580;
- Maandelijkse controle kwaliteitsdashboard Kadaster;
- Onderhouden van contacten met externen waarbij je vraagbaak bent voor burgers, collega’s en andere afnemers van de BAG;
- Zorgen voor goede communicatie en afstemming met afdelingen en organisaties die informatie aanleveren, afnemen en/of verwerken.
De tijdelijke te werven medewerker BAG gaat zich voornamelijk bezighouden met bezwaren en terugmeldingen.
Team
Dienstverlening, team vergunningverlening
Competenties
Je bent accuraat, nauwkeurig en geeft correct invulling aan administratieve werkzaamheden. Je bent dienstverlenend ingesteld en verstrekt adequaat en klantvriendelijk informatie aan bijvoorbeeld woningeigenaren over de regelgeving.
Eisen
- Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau in de richting van bouwkunde;
- Aantoonbare werkervaring op het gebied van de BAG;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als BAG medewerker / medewerker gegevensbeheer bij een gemeente;
- Je kunt goed overweg met en werkt graag met geautomatiseerde systemen.
Wensen
- Aantoonbare werkervaring met het verwerken van omgevingsvergunningen;
- Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als BAG medewerker / medewerker gegevensbeheer bij een gemeente.