(balie)medewerker Servicepunt Woningverbetering

Gemeente Schiedam

Sluit op: 4 feb 2025 om 17:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 30
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: Burgerzaken en Receptiebalies

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 3 maart 2025
Eind datum: 1 juni 2025

Vacature (balie)medewerker Servicepunt Woningverbetering
Schiedam wil de leefbaarheid in de wijk vergroten. Daarom heeft de gemeente het Servicepunt Woningverbetering in het leven geroepen. Het Servicepunt Woningverbetering (SWV) is hét loket in de stad waar huiseigenaren en Verenigingen van Eigenaren terecht kunnen met vragen over woningverbetering, verduurzaming en de fundering. Vanwege het nieuwe Nationaal Isolatieprogramma gaan we meer inzetten op isolatie(advies) en ons team uitbreiden. Het SWV heeft een team van 6 medewerkers, als onderdeel van het grotere team Ruimtelijke Ontwikkeling en Beleid. De (balie)medewerker werkt binnen het SWV onder de inhoudelijke aansturing van de coördinator particuliere woningverbetering en ondersteunt de andere medewerkers/adviseurs particuliere woningverbetering waar nodig.

Wat ga je doen?
Je bent aanspreekpunt voor Schiedamse huiseigenaren, die zowel telefonisch, via email en aan de balie contact met ons zoeken. Omdat we bewoners met en zonder afspraak ontvangen, zijn er geen mogelijkheden om thuis te werken en verwachten we je 4 dagen per week op ons kantoor in Schiedam. Je bent beschikbaar van maandag tot en met donderdag, van 9:00 tot 17:00 uur. Je verwijst Schiedammers naar de juiste informatie of juiste collega en stelt je servicegericht op. Daarnaast verricht je in samenwerking met of op verzoek van je collega’s diverse ondersteunende en administratieve taken voor het SWV. Hieronder valt o.a. de administratie van het Nationaal Isolatieprogramma, het verzorgen van notulen, postverzending en bewaking en registratie van voorraad promotiemateriaal en energiebesparende producten. Daarnaast lever je gevraagde gegevens aan uit openbare registers als het Kadaster en Kamer van Koophandel en neem je actief deel aan processen om de dienstverlening van het Servicepunt verder te verbeteren.

Wat breng je mee?
Je bent beschikbaar van maandag tot en met donderdag, van 9:00 u. tot 17:00 uur, hebt een servicegerichte houding en blijft altijd vriendelijk naar onze inwoners. Daarnaast ben je secuur in het verzorgen van administratieve taken. Je stelt je daarbij proactief op. Je hebt MBO werk- en denkniveau. Wij verwachten dat je digitaal vaardig bent (o.a. Excel en PowerPoint) en dat je verzorgde notities kan schrijven. Daarnaast zoeken we vooral je enthousiasme, je flexibiliteit en je praktische insteek. Je bent een teamspeler die graag samenwerkt met anderen om concrete resultaten te realiseren.

Wat krijg je van ons?
Een boeiende klus in een projectteam met enthousiaste collega’s waar alle ruimte is voor jouw frisse blik, expertise en ondernemerschap. We zoeken een kandidaat voor 30 uur per week. Duur van de opdracht is 1 jaar, met mogelijkheid om 2 keer 6 maanden te verlengen. Ons kantoor ligt in het centrum van de stad en is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Minimaal een afgeronde opleiding op MBO niveau.
  • Minimaal 1 jaar ervaring als baliemedewerker bij een gemeente.
  • De kandidaat is van maandag t/m donderdag beschikbaar tussen 09:00 en 17:00 uur.
  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente.

Wensen

  • Minimaal 1 jaar ervaring als baliemedewerker bij een gemeente.
  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met administratieve werkzaamheden.
  • Ervaring bij een servicepunt woningverbetering is een pre.

Competenties

  • Communicatieve vaardigheden
  • Enthousiast
  • Flexibel
  • Praktisch
  • Teamspeler

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx