Consulent Participatiewet

Gemeente Huizen

Verlopen op: 22 nov 2024 om 09:00
Max. Uurtarief: 67
Aantal uur per week: 36
Provincies: Noord-Holland
Segmenten: Participatie en Werk

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 6 januari 2025
Eind datum: 6 april 2025

Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.

Opdrachtgever
Huizen staat voor aanpakken. Voor luisteren, meedenken en meebeslissen. Voor samen het verschil maken. En werken vanuit mogelijkheden. Huizen is een dorp waar inwoners meedoen, waar we er samen voor elkaar zijn. En waar we met elkaar werken aan een ondernemende, sociale, veilige en duurzame gemeenschap. Dit doen wij vanuit onze visie op dienstverlening ‘Goed geregeld, graag gedaan!’ Anders gezegd, wij zijn 4G. Huizen werkt aan grote opgaven. Een paar voorbeelden zijn de invoering van de omgevingswet, het uitbreiden van de digitalisering voor inwoners en collega’s, een klimaatneutraal Huizen in 2050, het vergroten van het toerisme in Huizen als verlengstuk van de metropoolregio en dienstverlening op maat voor alle inwoners.

Afdeling maatschappelijk ondersteuning
De afdeling Maatschappelijke ondersteuning houdt zich bezig met de uitvoering van alle gemeentelijke taken in het sociaal domein. We werken daarbij intensief samen met de gemeenten in de regio Gooi en Vechtstreek. Onze uitvoeringsorganisatie draagt zorg voor de toegang tot passende ondersteuning voor inwoners van de gemeenten Huizen, Blaricum, Laren en Eemnes.

Opdracht
Je voert regelmatig gespreken met de inwoner om vast te stellen wat nodig is om te participeren, je maakt hiervoor een Plan van Aanpak;
Je beheert een caseload met grotendeels jongeren onder de 27 jaar. Je controleert de rechtmatigheid van de uitkering en monitor de ingezette ondersteuning;
Je handelt aanvragen voor levensonderhoud en bijzondere bijstand zelfstandig af.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als consulent inkomen en participatiewet.
  • Aantoonbare werkervaring met de leeftijdsgroep tot 27 jaar (licht dit duidelijk toe in het cv).

Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als consulent inkomen en participatiewet.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als consulent Participatiewet jongeren onder de 27 jaar.
  • Aantoonbare werkervaring met Civison-samenleving en i-samenleving.
Deze opdracht is verlopen.