De gemeente Hengelo gaat een nieuw ITSM systeem implementeren en migreren van Planon naar Topdesk.
Voor de afronding van het implementatieproject en de beheersfase (in afwachting van een nieuw te werven Functioneel beheerder) zijn we op zoek naar een ervaren consultant/Functioneel beheerder die ons helpt om het gereed te maken voor overdracht naar regulier beheer en de eerste beheerfase voor rekening te nemen.
Doelstelling
Omdat op dit moment nog niet duidelijk is wie het beheer structureel op zich gaat nemen, komt de nadruk te liggen op duidelijke, gestructureerde en toegankelijke beschrijving van de inrichting én gebruikshandleiding.
Samenstelling van de projectgroep
Gedurende het project en de fase daarna werk je nauw samen in een projectgroep, samengesteld uit onder andere de volgende rollen:
- Projectleider
- Senior technisch applicatiebeheerder
- Functioneel beheerder Planon
- Werkplekbeheerder
- IT procesmanager
- Solution architect
- Servicedesk medewerker
Wie ben je?
Je bent een collega die:
- Bekend is met:
- Alle taken en verantwoordelijkheden die behoren bij het Functioneel beheer van Topdesk;
- De werking van Topdesk;
- Het inrichten van de ITIL-processen in Topdesk;
- Het organiseren en inrichten van een beheersorganisatie voor Topdesk;
- Toegankelijk is, inspirerend en vol energie zit;
- Mensen in beweging krijgt en weet te motiveren om zaken samen op te pakken. Zodoende realiseer je veranderingen;
- Helder en overtuigend communiceert (zowel mondeling als schriftelijk);
- Weet dat zonder innovaties en het waarborgen van kwaliteit organisaties niet verder komen;
- Wendbaar is en kan schakelen tussen strategische visie en de praktische vertaling ervan.
Eisen
- Kandidaat is minimaal in het bezit van een MBO-diploma.
Wensen
- De gesprekken vinden (eventueel) plaats op donderdag 16 januari tussen 09:00 en 12:00 uur. Zorg ervoor dat uw kandidaat beschikbaar is. De gesprekken zullen niet op een ander moment plaatsvinden.
- Minimaal 3 jaar ervaring als Functioneel beheerder Topdesk.