Domeinsecretaresse

Provincie Utrecht

Sluit op: 10 feb 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 65
Aantal uur per week: 40
Provincies: Utrecht
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 10 februari 2025
Eind datum: 10 augustus 2025

Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Wat ga je doen?
Je gaat aan de slag bij het team TOS als secretaresse binnen het secretariaat van het domein Leefomgeving.Jij zorgt ervoor dat de teamleiders en domeinmanager zich op hun primaire taak kunnen richten door hen te ondersteunen op secretarieel gebied. Je zorgt samen met jouw collega’s voor passende, snelle en zorgvuldige ondersteuning bij de teamleiders en domeinmanager in jouw domein en kijkt wat zij nodig hebben. Uiteraard zorg je ervoor dat je juiste kwaliteit biedt in de ondersteuning. Binnen de vastgestelde kaders heb je de vrijheid om maatwerk te leveren en bied jij wat de teamleiders en domeinmanager nodig hebben.Je bent verantwoordelijk voor o.a. de volgende werkzaamheden:

  • Verwerken van de dagelijkse post/mail en de juiste behandeling/afhandeling van telefoongesprekken;
  • Het maken van complexe afspraken en zorgdragen voor een adequate agendaplanning;
  • Aanspreekpunt zijn voor mensen van binnen en buiten de organisatie;
  • Op verzoek verstrek je informatie en/of verwijs je door (je bent hierin kritisch en je kunt een goede inschatting maken van de wijze waarop een verzoek moet worden afgehandeld);
  • Ervoor zorgen dat de domeinmanager/teamleider tijdig over de juiste (vergader)stukken en informatie beschikt;
  • Het bewaken van de voortgang van de dagelijkse actiepunten;
  • Het zelfstandig uitvoeren van correspondentie en het controleren/redigeren van ter ondertekening aangeboden correspondentie. Het archiveren van in- en externe post;
  • Het organiseren van ontvangsten en incidenteel afscheidsbijeenkomsten en buitenlandse reizen van de manager/teamleider.

Persoonlijke eigenschappen
Dienstverlenend; Resultaatgericht; Flexibiliteit; Teamspeler; Proactief.

Vaardigheden
Mondelingen en schriftelijke communicatie; Prioriteiten kunnen stellen; Snel kunnen schakelen; Omgaan met hectische situaties; Bestuurlijk sensitief.

Kennis
Kennis van MS office applicatie en iBabs

Competenties

  • Organisatievermogen;
  • Integriteit;
  • Initiatief;
  • Communicatieve vaardigheden;

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr Is hybride werken mogelijk: ja

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met secretariële werkzaamheden binnen de overheid, waaronder op provinciaal niveau;
  • Een maximum uurtarief van €65,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer én parkeerkosten.

Wensen

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met secretariële werkzaamheden binnen de overheid, waaronder op provinciaal niveau;
  • Aantoonbare kennis van MS office applicaties en iBabs. Benoem dit duidelijk in het CV.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx