ICT Frontoffice Medewerker

HTM Personenvervoer

Sluit op: 24 jan 2025 om 11:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 40
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 20 januari 2025
Eind datum: 31 maart 2025

Wie zoeken wij?
Jij bent een allround ICT service medewerker die klantgericht handelt en denkt vanuit de bestaande protocollen en processen. Je bent communicatief sterk, kan collega’s inhoudelijk goed instrueren en werkt graag met deadlines en oplostijden. Je bent ervan overtuigd dat goede registratie en overdracht positief bijdraagt aan goed werkende systemen en dat hiermee het belang van de klant wordt gediend. Je hebt een proactieve houding en up-to-date kennis van de werkende systemen en hun mogelijkheden. Verder ben je een kei in het structureren en borgen van de gewenste werkwijze binnen onze FrontOffice.

Wat ga je doen?
De IT FrontOffice van HTM is de plek waar collega’s terecht kunnen voor hun ICT gerelateerde (aan)vragen, verzoeken en meldingen van verstoringen (incidenten). In deze functie ben jij het eerste aanspreekpunt, je zorgt voor een correcte afhandeling van de (aan)vragen en meldingen en je zorgt ervoor dat eventuele verstoringen worden verholpen. Je lost eerste- en tweedelijns meldingen op, zoals:

  • Toekennen van rechten, gebruikersvragen, storingen, netwerk patching en vervanging van hardware;
  • Regie voeren bij het verhelpen van verstoringen en aansturen van in- en externe partijen;
  • Registreren van meldingen en oplossingen in een kennisbank;
  • Opstellen en up-to-date houden van productiehandleidingen en werkbeschrijvingen.

Naast het afhandelen van incidenten ben je systeembeheerder en bewaak je de beschikbaarheid en werking van systemen. Dit omvat:

  • Signaleren van dreigende problemen en nemen van passende maatregelen;
  • Back-up activiteiten en controles uitvoeren;
  • Installeren en configureren van componenten zoals smartphones, tablets, laptops en beheren van diverse abonnementen;
  • Communiceren en instrueren richting gebruikers van ICT-middelen.

Wat heb je nodig:

  • Je hebt minimaal een mbo 3 opleiding in een ICT-richting afgerond.
  • Je hebt minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Je hebt actuele kennis en recente ervaring met Windows-omgevingen en van Servicedesk-tools.
  • Je hebt kennis van hardware, software en randapparatuur.
  • Je bent positief, oplossingsgericht, leergierig en communicatief sterk.
  • Je hebt ervaring met het klantgericht oplossen van incidenten voor collega’s.
  • Je bent in het bezit van een geldig rijbewijs (B).

Harde eis:
Bij HTM zijn medewerkers 24 uur per dag aan het werk, waardoor ook ondersteuning nodig is bij verstoringen buiten kantoortijden. Het meedraaien van de wachtdienst behoort daarom ook tot jouw werkzaamheden. Hiervoor moet je woonachtig zijn in en rondom Den Haag (maximaal 25 minuten reistijd). Geef bij je beschikbaarheid aan of wachtdiensten mogelijk zijn.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Je hebt minimaal een mbo 3 opleiding in een ICT-richting afgerond.
  • Je hebt minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Je hebt actuele kennis en recente ervaring met Windows-omgevingen en van Servicedesk-tools.
  • Je hebt kennis van hardware, software en randapparatuur.
  • Je bent positief, oplossingsgericht, leergierig en communicatief sterk.
  • Je hebt ervaring met het klantgericht oplossen van incidenten voor collega’s.
  • Je bent in het bezit van een geldig rijbewijs (B).
  • Het meedraaien van de wachtdienst behoort tot jouw werkzaamheden en hiervoor moet je woonachtig zijn in en rondom Den Haag (maximaal 25 minuten reistijd).

Wensen

  • Geen specifieke wensen.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx