Informatiebeheerder

Gemeente Roosendaal

Verlopen op: 22 sep 2024 om 14:30
Max. Uurtarief: 65
Aantal uur per week: 36
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 oktober 2024
Eind datum: 1 maart 2025

De groep Informatie Beheer bestaat uit Informatiebeheerders, Kwaliteitsbeheerders en Adviseurs Informatiebeheer. De missie van Informatie Beheer is om een kwalitatief hoogwaardig digitale informatievoorziening te realiseren en in stand te houden binnen de gemeentelijke organisatie. Je bent in de rol van Medewerker informatiebeheer verantwoordelijk voor de beschikbaarheid en validiteit van documentaire informatie- en archiefproducten. Ons vakgebied is in beweging. Door allerlei ontwikkelingen staan we voor grote opgaven om ervoor te blijven zorgen dat de gemeente betrouwbaar en transparant blijft. We zijn volop bezig met een aantal projecten die onze informatiehuishouding naar een hoger niveau zal tillen.

Je gaat je daarbij bezighouden met de volgende werkzaamheden:

  • Het sorteren en scannen van post en de controle op volledigheid van scans.
  • Het controleren van de te archiveren zaken op volledigheid en juiste metadata om vervolgens te archiveren en relateren in Zaaksysteem. Ook het signaleren van zaken die niet juist worden aangeleverd is daarbij van belang.
  • Ondersteuning bij diverse projecten op het gebied van informatiehuishouding

Jouw kracht

Je bent iemand die erg gedreven is, de handen uit de mouwen steekt en veel affiniteit heeft met (digitale) DIV werkzaamheden waaronder post en archivering. Je hebt aan een half woord genoeg om te weten wat je moet doen en weet makkelijk je weg te vinden in een nieuwe werkomgeving. Daarbij communiceer je makkelijk met anderen en vind je het ook niet erg om zelfstandig aan de slag te gaan. Je beschikt over een mbo werk- en denkniveau. Je hebt minimaal 1-3 relevante werkervaring op administratief gebied.

“Kijkende naar de inhoud van deze functie en de Wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door een ZZP-er uitgevoerd te worden.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Kandidaat heeft een relevante (minimaal) MBO opleiding (Dit moet blijken uit het CV).
  • Kandidaat beschikt over de volgende competenties (blijkt uit gesprek): Communicatief vaardig, Flexibel, Resultaatgericht, Samenwerken, Zelfstandig.
  • De kandidaat heeft minimaal 1-3 jaar relevante recente werkervaring. Dit moet blijken uit CV.

Wensen

  • Kandidaat heeft specifieke vakkennis van postregistratie (blijkt uit CV).
  • De kandidaat heeft ervaring bij een gemeente/overheid (blijkt uit CV).
  • De kandidaat kan op de aangegeven startdatum starten voor het gevraagde aantal uren.
  • De kandidaat heeft specifieke kennis van archivering (blijkt uit CV).
  • De kandidaat heeft specifieke vakkennis van informatiebeheer (blijkt uit CV).
Deze opdracht is verlopen.