Inkoopadviseur

Gemeente 's-Hertogenbosch

Sluit op: 30 mrt 2025 om 17:00
Max. Uurtarief: 115
Aantal uur per week: 24
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: Inkoop

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 13 april 2025
Eind datum: 31 december 2025

Afdeling Concerninkoop zoekt ervaren inkoopadviseur
De afdeling Concerninkoop is op zoek naar een ervaren inkoopadviseur die in de organisatie een aantal aanbestedingstrajecten (zowel meervoudig onderhands als Europees) zelfstandig kan uitvoeren als tijdelijke ondersteuning van het vaste team. De trajecten (minimaal 4, niet meer dan 10-12) worden in overleg toegewezen. Per traject volgt een intake met een inschatting van doorlooptijd en tijdsbesteding en afspraken over begeleiding.

Kandidaatomschrijving
De kandidaat is een ervaren inkoopadviseur die zelfstandig werkt en daarbij goed in verbinding blijft met z'n inkoopcollega's. De kandidaat beschikt over:

  • Grondige kennis van en brede ervaring met inkoopprocedures en de juridische aspecten die hieraan verbonden zijn, zoals Europese en nationale regelgeving voor aanbesteden.
  • Overtuigingskracht, weet mensen te enthousiasmeren en kan goed samenwerken.
  • Creativiteit in werkwijze en weet daarmee goede resultaten te behalen. De kandidaat is aanspreekbaar op die resultaten.
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Kan hoofd- en bijzaken onderscheiden en op basis hiervan een gewogen oordeel en advies vormen.
  • Goed plannings- en organiserend vermogen en een groot probleemoplossend vermogen.
  • Als persoon een netwerker, proactief, klantgericht, omgevingsbewust, politiek sensitief en toont eigenaarschap.

Toelichting op rooster
Minimaal 24 uur per week. Werkdagen zijn in overleg. Werkzaamheden worden grotendeels op locatie te 's-Hertogenbosch verricht. Thuiswerkdagen zijn in overleg.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Werkervaring: De kandidaat heeft recent minimaal 10 Europese aanbestedingstrajecten voor diensten en/of leveringen als hoofdprocesleider zelfstandig doorlopen. Dit blijkt uit zijn/haar CV.
  • Werkervaring: De kandidaat heeft kennis en ervaring met het gebruik van verschillende MS Office-producten ter ondersteuning van zijn/haar werkzaamheden. Dit blijkt uit haar/zijn CV. Referentie vereist.
  • Competenties: De kandidaat is klantgericht, accuraat, kan planmatig werken en goed met deadlines omgaan, kan goed luisteren, analyseren en adviseren en weet daarbij een goede mix te vinden tussen formele regels en een pragmatische aanpak. De kandidaat is resultaatgericht en communicatief vaardig (zowel mondeling als schriftelijk). Bovenstaande competenties zijn minimum eisen en worden getoetst bij de kandidaten die worden uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek. Blijkt dat de kandidaat niet voldoet aan deze competenties, dan wordt deze uitgesloten van gunning.
  • Je bent beschikbaar op maandag 07 april 2025 in de middag voor een eventueel gesprek.
  • Opleiding: De kandidaat is in het bezit van een afgeronde HBO-diploma met een afgeronde Conducto, Nevi 2 publiek of een andere relevante inkoopdiploma of beschikt over minimaal 5 jaar brede praktijkervaring als inkoopadviseur in de publieke sector. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar CV.
  • Werkervaring: De kandidaat heeft minimaal 5 aanbestedingstrajecten voor werken op BPKV als hoofdprocesleider zelfstandig uitgevoerd. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar CV.

Wensen

  • Werkervaring: Uit aanbestedingstrajecten blijkt dat de kandidaat ervaring heeft met beheersing van TenderNed. Dit blijkt duidelijk uit haar/zijn CV.
  • Werkervaring: De kandidaat heeft recente ervaring met Europees aanbesteden van Leveringen/Diensten binnen Fysiek domein. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar CV.
  • Werkervaring: De kandidaat heeft ervaring met de aanbesteding werken op basis van Nationaal of Europees aanbesteden op basis van BPKV. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar CV.
  • Opleiding: De kandidaat heeft een afgeronde verdiepende opleiding op het gebied van aanbesteden (minimaal 3 opleidingsdagen). Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar CV.
  • Werkervaring: De kandidaat heeft ervaring met het aanbesteden van een bouwteam. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar CV.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx