Organisatie
Dronten is een dynamische en ambitieuze gemeente, gelegen in het hart van Flevoland, waar rust en ruimte hand in hand gaan met innovatie en ontwikkeling. Met haar groene landschappen en bruisende dorpskernen is Dronten een plek waar gezinnen, ondernemers en natuurliefhebbers zich thuis voelen. Gemeente Dronten staat voor innovatie, inclusiviteit en het bouwen aan een toekomstbestendige gemeenschap richting 2050. Waar we nu op ruim 44.000 inwoners zitten, willen we in 2050 richting de 60.000 inwoners gegroeid zijn. Onze visie is gebaseerd op de principes van midden in de samenleving staan, verbinden, dienstverlenend zijn, vertrouwen, en werken aan gemeenschappelijke opgaven. De lijnen zijn kort en bij alles wat we doen gaan we voor toegevoegde waarde en verbetering. Een lerende organisatie: dat willen wij zijn en uitdragen. We staan open voor feedback en geven onze medewerkers de ruimte om te ontwikkelen.
Opdracht
– Het analyseren van de vraag van kinderen, hun ouders en andere belanghebbenden. Daarbij heb je altijd aandacht voor de veiligheid van het kind;
– Informatie verstrekking, advisering, consultatie (zowel aan ouders, kinderen als aan professionals, bijvoorbeeld school, maatschappelijke partners, zorgaanbieders en huisarts);
– Het in samenspraak met betrokkenen zo nodig komen tot een passend hulpverleningsaanbod, waarbij helder wordt welke ondersteuning zal worden ingezet en met welk doel;
– Het afstemmen en betrekken van collega’s (van andere wetten) binnen het sociaal domein;
– Het verwerken van informatie in het registratiesysteem en het bewaken en bijhouden van deze informatie;
– Regiefunctie op het proces (opstellen routeplan, evalueren van de resultaten uit het routeplan).
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma, di, wo, do, vrij
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 7 februari 2025 vanaf 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 6 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
De Opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De Opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Eisen
- Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar binnen de jeugdhulpverlening.
- In het bezit van een geldige SKJ registratie (Beschrijf de datum en SKJ registratienr. duidelijk in het cv).
Wensen
- Aantoonbare afgeronde hbo-bachelor opleiding in de richting maatschappelijk werk of pedagogiek.
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar binnen de jeugdhulpverlening bij een gemeente.
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als jeugdconsulent, casemanager, jeugdbeschermer of onderzoeker Raad voor de Kinderbescherming binnen een gemeente.
- Aantoonbare werkervaring met het voeren van regie (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld).
- Aantoonbare werkervaring met het opstellen van routeplannen en het afgeven van beschikkingen.
- Aantoonbaar in het bezit van rijbewijs B en beschikking over een auto (vermeld dit duidelijk in het cv).
- Aantoonbare werkervaring met de sociale kaart van de regio Dronten.