Juridisch administratief medewerker – Gemeente Nijkerk
Voor de gemeente Nijkerk zijn we tijdelijk op zoek naar een administratieve ondersteuner van het team juridische zaken. Hierbij zal de focus voornamelijk liggen op de administratieve ondersteuning van de commissie bezwaarschriften.
Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.
Eisen
- Minimaal 3 jaar ervaring met de administratieve ondersteuning van de commissie bezwaarschriften bij een gemeente.
- Bekend met de bezwaarprocedure bij een gemeente.
- Zorgvuldig en gestructureerd kunnen werken.
- Aantal uren van de opdracht zal liggen tussen de 24 en 32 uur per week.
- Woensdag en donderdag fysiek aanwezig op het gemeentehuis.
- Duur opdracht: 3 maanden.
- Startdatum: zsm.
Wensen
- Geen wensen.