Juridisch planologisch medewerker senior

Gemeente Amsterdam

Verlopen op: 17 sep 2024 om 08:00
Max. Uurtarief: 120
Aantal uur per week: 20
Provincies: Noord-Holland
Segmenten: Juridisch

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 17 september 2024
Eind datum: 17 september 2025

Organisatie

Rijswijk is een groeigemeente in de directe nabijheid van grote steden als Den Haag en Delft, en koestert zijn eigenheid. Rijswijk groeit. Het aantal inwoners steeg in zes jaar tijd van 49.000 in 2016 naar 59.000 in 2023 en inmiddels is in het voorjaar van 2024 het aantal inwoners over de 60.000 heen. De komende jaren zet deze trend door. De stad is modern én historisch en stedelijk en groen. Rijswijk biedt een interessante werkomgeving in het ‘stedelijke hart’ van de Randstad. Rijswijk heeft een overzichtelijke schaal met veel dynamiek en complexe stedelijke opgaven. De ambtelijke organisatie telt ca. 500 interne medewerkers en ongeveer 200 externe medewerkers. Rijswijk is een organisatie die wordt getypeerd door een familiaire sfeer, korte lijnen, veel ruimte voor zelfstandigheid en eigen initiatief. We kennen binnen de gemeentelijke organisatie vier kernwaarden: Toewijding, Betrokkenheid, Betrouwbaarheid en Deskundigheid die leidend zijn in ons dagelijks handelen.

Team

Het Team Gebiedsontwikkelingen (Team GO) is onderdeel van het Domein Ruimtelijke Ontwikkeling en focust zich op de lopende binnenstedelijke gebiedsontwikkeling in de Stadsas van Rijswijk. De Stadsas bestaat uit Bogaard Stadcentrum, Kessler Park eo, Te Werve Oost en het Havenkwartier. Het team bestaat uit projectleiders, omgevingsmanagers en projectsecretarissen/-ondersteuning. Het team is in 2023 opgezet en is daardoor organisatorisch aan het doorontwikkelen.

Opdracht

Als projectondersteuner heb je een heel divers takenpakket. In deze rol ondersteun je voor een aantal uur de teammanager, maar je zet je vooral in voor de organisatie en administratie van de gebiedsontwikkelingen. Dit doe je onder directe aansturing van de projectmanagers. Hierin heb je een proactieve rol, waarbij mensen je makkelijk kunnen vinden.

Denk hierbij aan de volgende taken:

  • Je maakt afspraken voor overleggen
  • Je hebt bij het organiseren van bijeenkomsten met bewoners en stakeholders
  • Je verzorgt en verstuurt vergaderstukken, stelt actielijsten op en bewaakt de voortgang van de uitvoering van deze acties
  • Je zorgt voor een goede dossiervorming
  • Je verzorgt de financiële administratie van de gebiedsontwikkelingen
  • Je zorgt voor het stroomlijnen van interne processen en procedures, waarbij de bestuurlijke stukkenstroom belangrijk is
  • Je ondersteunt de teammanager bij alle voorkomende werkzaamheden

Competenties
  • Je werkt geordend en gestructureerd;
  • Je bent zeer pro-actief;
  • Je bent flexibel en klantgericht;
  • Je werkt zelfstandig en toont initiatief;
  • Het structureren en stroomlijnen van processen zit in je DNA.
Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo4 niveau
  • Uurtarief maximaal € 92,50 incl. reiskosten en fee Flextender, excl. BTW
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als projectondersteuner/-secretaris
  • Minimaal 2 referenten opgegeven (naam, functie en telefoonnummer)

Wensen

  • Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectondersteuner of projectsecretaris in de gebiedsontwikkeling
  • Aantoonbare werkervaring met het voeren van een financiële administratie
  • Aantoonbare werkervaring met verzorgen van vergaderstukken en sturen acties
  • Aantoonbare werkervaring met projectmatig werken
  • Kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na 1040 uur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden
Deze opdracht is verlopen.