We zoeken ervaren medewerkers burgerzaken
voor het bij de balie afhandelen van de aanvragen reisdocumenten, rijbewijzen en uittreksels BRP. Hierbij is alertheid op identiteitsfraude van belang. Klantvragen, zowel aan de balie, telefonisch als schriftelijk, worden opgelost met de juiste informatie of doorverwijzing.
Let op
Voor deze inhuuropdracht zijn we ook nog op zoek naar een tweede kandidaat voor de periode 07-04-2025 tot 04-07-2025 voor 24 uur.
Kandidaatomschrijving
Gezien de hierboven omschreven opdracht zijn wij op zoek naar een MBO-geschoolde kandidaat, aangevuld met de opleiding Basiskennis Burgerzaken.
Ervaring op het gebied van burgerzaken is vereist (minimaal 3 maanden). Kennis en ervaring met het gebruik van Centric Portal Burgerzaken of Key-2-Burgerzaken.
De kandidaten die wij zoeken, zijn dienstverlenend ingesteld en communiceren helder. Oplossingsgerichtheid zien wij als een belangrijke eigenschap, evenals het denken in mogelijkheden.
Naast het op correcte wijze (conform wetgeving, regels, procedures) afwerken van de aanvragen, is ook snelheid en efficiëntie van belang. Geduld is zeker van belang; soms moet je wat extra uitleg geven en kritische vragen ombuigen naar een tevreden burger.
Ook met het omgaan met inwoners met ongewenst gedrag hebben de kandidaten geen probleem.
De kandidaten zullen bereid moeten zijn om minimaal één avonddienst te werken.
Wij hebben de leveranciers van de huidige inhuurkrachten gevraagd om ook een offerte uit te brengen.
Niet geschikt voor ZZP
Gezien de opdracht uit reguliere werkzaamheden bestaat, is deze opdracht niet geschikt voor ZZP.
Interviewplanning
24 februari
Eisen
- MBO-diploma aangevuld met opleiding Burgerzaken
- Ervaring als medewerker burgerzaken bij de balie voor aanvragen identiteitsdocumenten/rijbewijzen
Wensen
- Kennis en ervaring Centric Portal Burgerzaken Weging: 20%
- Reisafstand maximaal 45 minuten van Boxmeer (vanaf april verhuizen we met de gemeente naar het nieuwe gemeentehuis in Boxmeer)
- Bereidheid om avonddienst te draaien Weging: 25%