Opdracht omschrijving
Als medewerker burgerzaken ben jij het aanspreekpunt voor onze inwoners aan de balie. Je helpt ze met vragen en ondersteunt bij het aanvragen van paspoorten, rijbewijzen en uittreksels. Jij bent de schakel tussen onze gemeente en de inwoners, en zorgt ervoor dat iedereen de informatie en service krijgt die nodig is. Je werk bestaat voornamelijk uit baliewerkzaamheden.
Daarnaast voer je administratieve taken uit, zoals het beoordelen en verwerken van aanvragen in de burgerlijke stand en het bijwerken van gegevens. Ook geef je advies over de regels rondom identiteitsbewijzen en zorg je dat alle documenten juist en op tijd worden verwerkt.
Verantwoordelijkheden
Wij zoeken een klantgerichte collega die communicatief sterk is en graag met mensen werkt. Je hebt ervaring met baliewerkzaamheden, het liefst bij een gemeente. Je bent nauwkeurig, behoudt het overzicht en werkt zowel zelfstandig als in een team prettig samen. Je hebt passie voor dienstverlening en vindt het leuk om verschillende taken tegelijk te doen.
Verder heb je:
- Minimaal mbo-4 werk- en -denkniveau
- Kennis van de regels en wetten rondom burgerzaken.
Eisen
- Kandidaat is inzetbaar vanaf 1 maart 2025 tot en met 31 augustus 2025 voor 24 uur per week.
- Inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd.
- U voegt een cv van maximaal 5 pagina’s A4 toe.
- U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
- Kandidaat heeft 1-3 jaar gemeentelijke ervaring.
- Kandidaat heeft een afgeronde opleiding in burgerzaken.
Wensen
- MBO-4 werk- en denkniveau; afgeronde opleiding burgerzaken.
- 1-3 jaar gemeentelijke ervaring.
- Bij voorkeur ervaring als medewerker burgerzaken frontoffice.