Medewerker div-* documentair informatieverzorger b

Gemeente Eindhoven

Verlopen op: 20 feb 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 36
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: Facilitaire dienstverlening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 3 maart 2025
Eind datum: 31 december 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Voor Gemeente Eindhoven zijn wij op zoek naar 3 Documentaire Informatieverzorgers B.
Wil jij je ontwikkelen binnen het vakgebied van informatiebeheer en je steentje bijdragen aan het op orde houden van het informatiebeheer van de gemeente Eindhoven? Dan hebben wij een vacature voor jou!

Jouw rol
Als Documentair Informatieverzorger B zijn je taken als volgt:

  • Je bent de expert in het creëren van toegankelijke documenten en dossiers op een efficiënte en effectieve manier, zowel in digitale vorm als op papier;
  • Je bent verantwoordelijk voor nauwkeurige postregistratie en het vormen van digitale dossiers, waardoor informatie snel en eenvoudig terug te vinden is;
  • Je voert documentenscans uit met precisie en zorgt ervoor dat alle belangrijke documenten moeiteloos toegankelijk zijn in digitale formaten.

Met wie werk je samen?
De afdeling Documentaire Informatievoorziening (DIV) is verantwoordelijk voor ondersteuning van de ambtelijke en politieke leiding inzake ontwikkelingen en de sturing van het DIV beleid.

De afdeling omvat de volgende beleid- en taakvelden: kaderstelling, innovatie en ontwikkelingen op DIV beleidsterrein, Advies en controletaak richting de sectoren op DIV beleidsterrein, Postbehandeling, Postregistratie, Archiefbeheer, - overdracht, dossiervorming/ordening, afvoer/vernietiging en Bibliotheek. De afdeling maakt onderdeel uit van de sector Facilitaire en Administratieve Ondersteuning (FAO), welke verder bestaat uit de volgende afdelingen: Financiële Administratie, Inkoop en Facilitaire Services.

Deze functie heeft betrekking op de werkzaamheden binnen de afdeling DIV. Als Documentaire informatieverzorger B werk je binnen de afdeling samen met de overige vakinhoudelijk DIV medewerkers, zoals de informatieconsulenten en documentair informatieverzorgers A.

Quote van collega Anke de Bruyn, Informatieconsulent DIV: “Bij DIV zorgen we elke dag dat collega’s in de sectoren de post digitaal ontvangen. Ook ondersteunen wij ze bij het beheren en archiveren van documenten in het DMS. Leuk en afwisselend werk waarbij je veel leert over de organisatie en digitalisering.

Dit breng je mee
We verwelkomen graag jou met de volgende ervaringen en kwalificaties om ons team te versterken:

  • Je hebt mbo 4 werk- en denkniveau, verkregen door opleiding en/of relevante ervaring;
  • Je beschikt over ervaring op het gebied van digitale documentverwerking;
  • Je hebt ervaring met werken met een Document Management Systeem (DMS) systeem;
  • Je denkt in oplossingen en bent flexibel ingesteld;
  • Je toont eigenaarschap in je werk.

Voor deze functie wordt er verwacht dat je vanuit het kantoor in Eindhoven werkt. De werkzaamheden voor deze functie kunnen niet vanuit huis worden uitgevoerd.

Waar kom jij voor staan?
Eindhoven barst van de energie. Onze stad is de laatste jaren flink gegroeid en blijft groeien. Elk jaar komen er meer mensen om te wonen, leren, werken, verblijven en recreëren. Dat brengt veel moois met zich mee. En ook uitdagingen. We ontwikkelen een stad voor alle Eindhovenaren, van nu en de toekomst. Een stad waarin iedereen een plek heeft en zich thuis voelt, waar je ook vandaan komt. Waarin ondernemers hun dromen kunnen waarmaken en kennis, innovatie en design alle ruimte krijgt. Want mensen maken de stad. Het vraagt veel van onze organisatie om dat waar te kunnen maken. We versterken daarom onze organisatie en maken ‘m samen toekomstbestendig voor de grote opgaven waar we als stad en regio voor staan. Eindhoven, werk waar je voor staat.

Aanvullende informatie

  • Graag het cv in het NL aanleveren;
  • Bij voldoende aanbod zullen wij de rol eerder sluiten dan de aangegeven deadline in de portal. Bied dus z.s.m. een geschikte kandidaat aan;
  • Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de Gemeenten cao. Deze inzet valt in schaal 5 - Begin van de Gemeenten cao;
  • Het is niet toegestaan een extra schakel toe te passen tussen de kandidaat en de leverancier die de kandidaat aanbiedt;
  • Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt;
  • Het is niet toegestaan om een kandidaat in te huren die eerder in dienst is geweest van de Gemeente Eindhoven (tussenperiode van twee jaar);
  • Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe via de Portal. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening;
  • De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd;
  • Bij het aanbieden van kandidaat gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met de voorwaarden van de gemeente Eindhoven. Bent u niet bekend met deze voorwaarden kunt u deze opvragen bij inhuur@eindhoven.nl;
  • Het tarief is afhankelijk van de kennis en kunde van de kandidaat.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Je hebt mbo 4 werk- en denkniveau, verkregen door opleiding en/of relevante ervaring;
  • Je beschikt over ervaring op het gebied van digitale documentverwerking;
  • Je hebt ervaring met werken met een Document Management Systeem (DMS) systeem;
  • Je denkt in oplossingen en bent flexibel ingesteld;
  • Je toont eigenaarschap in je werk;
  • Voor deze functie wordt er verwacht dat je vanuit het kantoor in Eindhoven werkt;
  • De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd;
  • Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de Gemeenten cao. Deze inzet valt in schaal 5 - Begin van de Gemeenten cao;
  • Een pre-employmentscreening zal plaatsvinden. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening;
  • Graag het cv in het NL aanleveren.

Wensen

  • Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.
Deze opdracht is verlopen.