Jouw rol
Als Documentair Informatieverzorger B zijn je taken als volgt:
- Je bent de expert in het creëren van toegankelijke documenten en dossiers op een efficiënte en effectieve manier, zowel in digitale vorm als op papier.
- Je bent verantwoordelijk voor nauwkeurige postregistratie en het vormen van digitale dossiers, waardoor informatie snel en eenvoudig terug te vinden is.
- Je voert documentenscans uit met precisie en zorgt ervoor dat alle belangrijke documenten moeiteloos toegankelijk zijn in digitale formaten.
Met wie werk je samen?
De afdeling Documentaire Informatievoorziening (DIV) is verantwoordelijk voor ondersteuning van de ambtelijke en politieke leiding inzake ontwikkelingen en de sturing van het DIV beleid. De afdeling omvat de volgende beleid- en taakvelden: kaderstelling, innovatie en ontwikkelingen op DIV beleidsterrein, Advies en controletaak richting de sectoren op DIV beleidsterrein, Postbehandeling, Postregistratie, Archiefbeheer, overdracht, dossiervorming/ordening, afvoer/vernietiging en Bibliotheek. De afdeling maakt onderdeel uit van de sector Facilitaire en Administratieve Ondersteuning (FAO), welke verder bestaat uit de volgende afdelingen: Financiële Administratie, Inkoop en Facilitaire Services.
Deze functie heeft betrekking op de werkzaamheden binnen de afdeling DIV. Als Documentaire Informatieverzorger B werk je binnen de afdeling samen met de overige vakinhoudelijk DIV medewerkers, zoals de informatieconsulenten en documentair informatieverzorgers A.
Quote van collega Anke de Bruyn, Informatieconsulent DIV: “Bij DIV zorgen we elke dag dat collega’s in de sectoren de post digitaal ontvangen. Ook ondersteunen wij ze bij het beheren en archiveren van documenten in het DMS. Leuk en afwisselend werk waarbij je veel leert over de organisatie en digitalisering.
Waar kom jij voor staan?
Eindhoven barst van de energie. Onze stad is de laatste jaren flink gegroeid en blijft groeien. Elk jaar komen er meer mensen om te wonen, leren, werken, verblijven en recreëren. Dat brengt veel moois met zich mee. En ook uitdagingen. We ontwikkelen een stad voor alle Eindhovenaren, van nu en de toekomst. Een stad waarin iedereen een plek heeft en zich thuis voelt, waar je ook vandaan komt. Waarin ondernemers hun dromen kunnen waarmaken en kennis, innovatie en design alle ruimte krijgt. Want mensen maken de stad. Het vraagt veel van onze organisatie om dat waar te kunnen maken. We versterken daarom onze organisatie en maken ‘m samen toekomstbestendig voor de grote opgaven waar we als stad en regio voor staan. Eindhoven, werk waar je voor staat.
Eisen
- Je hebt mbo 4 werk- en denkniveau, verkregen door opleiding en/of relevante ervaring.
- Je beschikt over ervaring op het gebied van digitale documentverwerking.
- Je hebt ervaring met werken met een Document Management Systeem (DMS) systeem.
- Je denkt in oplossingen en bent flexibel ingesteld.
- Je toont eigenaarschap in je werk.
- Voor deze functie wordt er verwacht dat je vanuit het kantoor in Eindhoven werkt. De werkzaamheden voor deze functie kunnen niet vanuit huis worden verricht.
- Het is niet toegestaan om een kandidaat in te huren die eerder in dienst is geweest van de Gemeente Eindhoven (tussenperiode van twee jaar).
- De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.
Wensen
- Geen wensen