Opdracht
1. Verwerken uitgaande post. Dit betekent gemeentebreed de post klaarmaken voor verzending zowel analoog als digitaal in het zaaksysteem. Dit houdt in: in het zaaksysteem controleren of de brief juist is aangeleverd, zijn de juiste bijlagen toegevoegd, uitprinten brief + bijlagen, registratiegegevens aanvullen, zo nodig afschriften versturen vanuit het zaaksysteem. De deelzaak afhandelen en de brief + bijlagen in de envelop stoppen.
2. Scan- en registratiewerkzaamheden. Het scannen en registreren van ingekomen post in het zaaksysteem. Dit houdt in, de ingekomen post beoordelen en vastleggen in het zaaksysteem met het juiste zaaktype en omschrijving.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Di – Wo – Do – Vr. Is hybride werken mogelijk: nee.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 8 januari 2025 in de ochtend. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 7 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Eisen
- Aantoonbare werkervaring als DIV medewerker.
- Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente.
- Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau 4.
Wensen
- Aantoonbaar voorbeeld benoemd in het cv van accuraat kunnen werken.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker DIV.
- Goede beheersing van de geschreven Nederlandse taal (benoem dit in het cv).
- Aantoonbare werkervaring met werken met een zaaksysteem.