Medewerker Servicepunt

ICT Rijk van Nijmegen

Sluit op: 27 feb 2025 om 08:00
Max. Uurtarief: 55
Aantal uur per week: 36
Provincies: Gelderland
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 17 maart 2025
Eind datum: 30 juni 2025

Opdracht omschrijving
IRvN is een samenwerkingsverband dat alle ICT-werkzaamheden verricht voor de gemeenten Nijmegen, Berg en Dal, Heumen, Mook en Middelaar, Beuningen en de Werkorganisatie Druten Wijchen. Dat doen we ook voor Werkbedrijf Rijk van Nijmegen (WBRN) en de Omgevingsdienst Regio Nijmegen (ODRN). We zijn ook verantwoordelijk voor het functioneel Applicatiebeheer van veel applicaties, voornamelijk voor de gemeente Nijmegen. Voor de afdeling Dienstverlening (ongeveer 25 collega’s) zoeken we tijdelijk een extra Servicepunt medewerker. Je komt te werken op de acht locaties van onze deelnemende organisaties, met name in Heumen en Nijmegen.

Verantwoordelijkheden
Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dienstverlening aan onze eindgebruikers. Je gaat zelfstandig op locatie te werk en bereidt de uitlevering van de laptop en iPhone voor waarna deze wordt uitgereikt aan de gebruiker. Je verzorgt en registreert meldingen en zorgt indien nodig voor een warme overdracht naar de Servicedesk of Backoffice. Je ondersteunt gebruikers op locatie bij het beveiligen van hun werkprocessen. Jij bent de ogen en oren van iRvN en hebt voldoende technische kennis om het verlengstuk te zijn van de technische (applicatie) beheerders. Je krijgt energie van het helpen van een collega en staat voor de kernwaarden van iRvN: Oplossingsgericht, Betrokken, Professioneel en Betrouwbaar. Wij benaderen en zien al onze 5500 eindgebruikers als onze collega’s. Zo zoeken we een goede samenwerking om alle ambtenaren zo goed mogelijk hun werk te kunnen laten doen. Je bent in staat een probleem van een gebruiker of systeem te analyseren en registreert de meldingen in Topdesk. Je lost de lokale incidenten en vragen op of zorgt dat ze opgelost worden door een adequate intake en eventuele overdracht naar de 3de lijn (ICT-beheer of Functioneel beheer). Daarnaast ondersteun je de eindgebruikers met vragen over veelgebruikte applicaties zoals Outlook, SharePoint, Teams of OneDrive.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Kandidaat is inzetbaar vanaf zo snel mogelijk tot 17-03-2025, met een mogelijke verlenging tot en met 30-06-2024 voor 36 uur per week.
  • De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 3 maanden.
  • Aantoonbaar afgeronde ICT-opleiding op mbo-niveau 4.
  • Aantoonbare kennis van MS365 applicaties.
  • Aantoonbare recente ervaring met Topdesk.
  • Aantoonbaar minimaal 3 jaar recente ervaring in gebruikersondersteuning binnen een organisatie met meer dan 2.000 eindgebruikers.
  • Aantoonbare ervaring met het uitleveren en ondersteunen van gebruikers bij hun werkplek.
  • Beschikt over eigen vervoer om naar de diverse locaties te reizen van maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren.
  • Woont niet verder dan 45 autominuten van locatie Nijmegen in verband met calamiteiten.
  • Bij aanvang van de opdracht in bezit van VOG 11,12,13.
  • Aantoonbare mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal op minimaal B2-niveau.

Wensen

  • In het bezit van rijbewijs B in verband met het reizen tussen de verschillende locaties.
  • Aantoonbare actuele kennis van en ervaring met Windows Server Platform en Active Directory.
  • Aantoonbare actuele kennis van M365 en Office 2016.
  • Aantoonbare kennis van de Microsoft 365 applicaties met betrekking tot gebruikersondersteuning en adoptie.
  • Aantoonbare recente ervaring in een non-profit omgeving.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx